بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

◄ برنامه‌ریزی برای توسعه اپرون فرودگاه

طرح جامع مطالعات فرودگاه ایلام تا یک ماه دیگر ابلاغ شد.

برنامه‌ریزی برای توسعه اپرون فرودگاه
تین نیوز

مدیر فرودگاه ایلام از نهایی شدن طرح جامع این فرودگاه و ابلاغ آن تا یک ماه دیگر از سوی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خبر داد.

مدیر فرودگاه ایلام، در حاشیه برگزاری جلسه نهایی مطالعات طرح جامع فرودگاه ساری در گفت‌وگو با روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران عنوان کرد: این نشست امروز (14 آذر) با حضور فرشید گلیج، مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، عباس وفایی، مدیرکل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی، هم‌چنین مدیر فرودگاه، نمایندگان اداره‌های کل ستادی کنترل ترافیک هوایی، ارتباطات و ناوبری هوایی و عمران و توسعه فرودگاه و مشاور طرح برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، علی متانت بابیان این‌که در این جلسه کلیات طرح جامع در بازه‌های زمانی کوتاه‌مدت (پنج‌ساله)، میان‌مدت (10 ساله) و بلندمدت (20 ساله) تصویب شد که تا یک ماه دیگر ابلاغ می‌شود، افزود: چشم‌انداز 20 ساله ما رساندن ظرفیت مسافر فرودگاه به یک‌میلیون نفر است.

در طرح میان‌مدت نیز توسعه اپرون، ساخت آشیانه هواپیما و احداث ترمینال کارگو را در نظر گرفته‌ایم و امیدواریم تا پنج سال دیگر مراحل تملک اراضی، توسعه پارکینگ تا هزار پارک خودرو و احداث موتورخانه به پایان برسد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.