بازدید سایت : ۴۸۰۴۴
| کد خبر ۲۹۵۹۷۰
کپی شد

پیش نویس شیوه نامه حقوق مسافر در حمل ونقل هوایی منتشر شد ؛ رعایت شیوه نامه حقوق مسافر در عملیات حج تمتع ۱۴۰۴

پیش نویس شیوه نامه حقوق مسافر به منظور دریافت پیشنهاد از اساتید، پژوهشگران و متخصصان صنعت هوانوردی در سایت سازمان هواپیمایی کشوری بارگذاری شد.

پیش نویس شیوه نامه حقوق مسافر در حمل ونقل هوایی منتشر شد ؛ رعایت شیوه نامه حقوق مسافر در عملیات حج تمتع ۱۴۰۴
تین نیوز |

جابر گودرزی مدیرکل دفتر ایمنی و تضمین کیفیت سازمان هواپیمایی کشوری از به روز رسانی شیوه نامه حقوق مسافر خبرداد و گفت: در راستای بروزرسانی مقررات سازمان هواپیمایی کشوری، شیوه نامه CAD1940 مربوط به حقوق مسافر در پورتال سازمان بخش مقررات پیشنهادی سامانه قوانین و مقررات بارگذاری شد.

به گزارش تین نیوز، گودرزی افزود: به منظور اعلام نظر در خصوص پیش نویس سند منتشر شده از تمامی اساتید، محققان، پژوهشگران و فعالان صنعت هوانوردی دعوت می شود با مراجعه به سایت سازمان هواپیمایی https://regulation.caa.gov.ir/rules  (به بخش مقررات پیشنهادی - بازرگانی و اقتصاد هوانوردی - حقوق مسافر در پروازهای بین المللی) نسبت به ثبت نظرات و پیشنهادات خود به منظور اصلاح پیش نویس مذکور اقدام کنند.

تاکید مدیرعامل شهر فرودگاهی بر رعایت شیوه نامه حقوق مسافر در عملیات حج تمتع ۱۴۰۴ 

همچنین مدیرعامل شهر فرودگاهی با بیان اینکه حقوق مسافر بر اساس شیوه نامه ی ابلاغی سازمان هواپیمایی کشوری بایستی سرلوحه کار ما باشد و انتظار می رود شرکت های هواپیمایی در زمان تاخیر و یا ابطال پرواز مطابق با شیوه نامه ی مذکور اقدام کنند، گفت: زائران بیت الله الحرام برای شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) ارزشمند و از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.

سعید چلندری، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت در جلسه ی هماهنگی عملیات حج تمتع ۱۴۰۴، که روز چهارشنبه سوم اردیبهشت ماه با حضور کلیه ی دستگاه های همکار برگزار شد، اظهار کرد: تمامی کارکنان شهر فرودگاهی با افتخار خادم زائران خانه خدا هستند.

چلندری با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در ترمینال سلام جهت توزیع پروازها و متعاقبا کاهش ایستایی و بهبود تجربه سفر برای زائران افزود: ارائه خدمات به زائران در ترمینال سلام در بالاترین سطح استانداردهای فرودگاهی صورت خواهد گرفت.

سامانه حقوق مسافر

مدیرعامل شهر فرودگاهی خاطر نشان کرد: حقوق مسافر بر اساس شیوه نامه ی ابلاغی سازمان هواپیمایی کشوری بایستی سرلوحه ی کار ما باشد و انتظار می رود شرکت های هواپیمایی در زمان تاخیر و یا ابطال پرواز مطابق با شیوه نامه ی مذکور اقدام کنند.

چلندری گفت: همچنین ضروری است شرکت های هواپیمایی نسبت به پیش بینی هواپیمای جایگزین تدابیر لازم را اتخاذ نمایند و نسبت به اطلاع رسانی به موقع درخصوص تاخیرات احتمالی اقدام لازم را به عمل آورند.

شایان ذکر است تکریم مسافران همواره در زمره ی ارزش های سازمانی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) بوده و رعایت شیوه نامه حقوق مسافر و اجرای مفاد آن را با جدیت پیگیری می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.