بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

◄ کلنگ‌زنی توسعه ترمینال فرودگاه بیرجند به دست وزیر راه

مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی از کلنگ زنی پروژه توسعه ترمینال فرودگاه بیرجند در سفر پیش روی وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

کلنگ‌زنی توسعه ترمینال فرودگاه بیرجند به دست وزیر راه
تین نیوز

مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی از کلنگ زنی پروژه توسعه ترمینال فرودگاه بیرجند در سفر پیش روی وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، هادی سلامی با اعلام این خبر عنوان کرد: ترمینال فعلی فرودگاه بیرجند 3500 مترمربع زیربنا دارد که بخشی از آن شامل تکنیکال بلاک است.  

مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی افزود: فضای اختصاصی به مسافران کمتر از 2000 مترمربع است که با توجه به انجام پروازهای عتبات و حج تمتع که سالانه 3000 زایر بیت الله الحرام از فرودگاه بیرجند اعزام می شوند و رتبه دهم جابه جایی حاجیان به این فرودگاه اختصاص دارد، فضای اندکی است. در ترمینال فعلی ناچار شده ایم پروازهای خارجی و داخلی را با پارتیشن های سیار جدا کنیم.

وی گفت: مناقصه توسعه ترمینال فرودگاه بیرجند برگزار شده و قرار است به میزان  3500 مترمربع در طبقه همکف همراه با نیم طبقه ای با زیربنای 4150 مترمربع به فضای ترمینال افزوده شود.

سلامی عنوان کرد: پروژه توسعه ترمینال فرودگاه بیرجند 30 اردیبهشت توسط وزیر راه و شهرسازی کلنگ زنی و در مدت 18 ماه با صرف 250 میلیارد ریال از اعتبار سرمایه ای شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران تکمیل می شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.