بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

رفع موانع پروازی باند جدید فرودگاه بین المللی زاهدان

با پیگیری های صورت گرفته موانع حقوقی،خرید و تملک اراضی به منظور رفع موانع پروازی باند جدید فرودگاه که از سال ۱۳۹۳ شروع شده بود، رفع شد.

رفع موانع پروازی باند جدید فرودگاه بین المللی زاهدان
تین نیوز

با پیگیری های صورت گرفته موانع حقوقی،خرید و تملک اراضی به منظور رفع موانع پروازی باند جدید فرودگاه که از سال ۱۳۹۳ شروع شده بود، رفع شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی جزینی زاده مدیرکل فرودگاه های سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: در سفرمعاون  توسعه مدیریت و منابع و برنامه ریزی و معاون نظارت و امور اقتصادی مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به فرودگاه بین المللی زاهدان، اراضی ضلع شرق و شمال شرقی باند جدید فرودگاه زاهدان جهت جابجایی دیوار حفاظتی و رفع محدودیت های عملیاتی و موانع پروازی باند جدید تعیین تکلیف شد.

وی همچنین افزود: مقرر شد؛ پس از عملیاتی شدن باند جدید، پروژه بهسازی و نوسازی باند قدیم فرودگاه زاهدان و اجرای استریپ و زهکش و هدایت آبهای سطحی و زیرسطحی در حوزه عوامل میدان پروازی در دستور کار اداره کل عمران و توسعه فرودگاهها قرار گیرد.

جزینی زاده در ادامه افزود: همچنین هماهنگی لازم برای تخصیص ۱۰۰درصد اعتبار پروژه جهت شروع عملیات اجرایی در دستور کار معاون برنامه ریزی و نظارت قرار گرفت.

مدیرکل فرودگاههای سیستان و بلوچستان گفت: به منظور پاسخگویی بهینه به نیازهایی فعلی و آتی، پروژه بهسازی ترمینال های موجود و مطالعه احداث ترمینال جدید و تکنیکال بلاک و محاوط وابسته نیز در دستور کار اداره اداره کل عمران و توسعه فرودگاهها قرار گرفت .

او افزود: در این زمینه مقرر شد در سال ۱۳۹۹ اعتبار لازم برای اجرای پروژه های یاد شده تخصیص و عملیات اجرایی آن آغاز شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.