بازدید سایت : ۵۹۳۴۳
مدیرکل فرودگاه امام در جمع خبرنگاران عنوان کرد:

◄ پیشرفت ۲۰ درصدی ترمینال زیارتی فرودگاه امام / زمان انتقال پروازهای حج به فرودگاه امام معلوم نیست

◄ پیشرفت ۲۰ درصدی ترمینال زیارتی فرودگاه امام / زمان انتقال پروازهای حج به فرودگاه امام معلوم نیست

تین نیوز | مدیرکل فرودگاه امام از پیشرفت 20 درصدی ساخت ترمینال زیارتی فرودگاه امام خبر داد.

به گزارش تین نیوز، مرتضی دهقان، در جمع خبرنگاران، با اشاره به در دست احداث بودن ترمینال زیارتی فرودگاه امام خمینی، اظهار کرد: این فرودگاه آمادگی برگزاری تمامی پروازهای زیارتی از جمله عتبات و حج را دارد.

وی گفت: هم اکنون پروازهای زیارتی عتبات عالیات و دمشق از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) انجام می شود و در صورتی که سازمان حج و زیارت موافقت کند، می توانیم پروازهای عمره و تمتع را نیز در این فرودگاه انجام دهیم.

دهقان افزود: ترمینال موجود فرودگاه امام می تواند به زائران حج عمره و تمتع، سرویس های لازم را ارائه دهد، اما سازمان حج و زیارت معتقد است سرویس های حج عمره و تمتع باید از ترمینال دیگری انجام شود.

وی ادامه داد: تا کنون برای انتقال پروازهای حج به فرودگاه امام خمینی (ره) پیگیری هایی نشده است، اما ما در این زمینه از آمادگی لازم برخوردار هستیم.

مدیرکل فرودگاه امام افزود: سال گذشته چهار میلیون و 986 هزار و 477 مسافر از طریق فرودگاه امام جابجا شده اند که این در مقایسه با مدت مشابه سال 91، هفت درصد رشد داشته است.

وی اضافه کرد: اگرچه متوسط رشد جابجایی مسافر در فرودگاه های کشور به طور متوسط دو درصد بوده است، اما رشد جابجایی این فرودگاه در سال گذشته حدود هفت درصد بوده است.

دهقان یادآور شد: در مرحله نخست، قرار بود بخشی از پروازهای حج به فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) منتقل شود، اما هنوز در این زمینه تصمیمی اتخاذ نشده است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.