بازدید سایت : ۲۹۴۷۷

سرمایه گذاری ۱۵ هزار میلیارد ریالی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی در بندر امیرآباد

​شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، پس از انجام مراحل قانونی، برای تأمین تجهیزات تخلیه و بارگیری در بندر امیرآباد سرمایه گذاری می کند.

سرمایه گذاری ۱۵ هزار میلیارد ریالی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی در بندر امیرآباد
تین نیوز

تمهیدات و مقدمات تفاهم نامه و انعقاد قرارداد سرمایه گذاری شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی در بندر امیرآباد، پس از موافقت این بندر، مشروط به طی مراحل قانونی و اخذ مجوز از سازمان بنادر و دریانوردی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، موسی پور گرجی، مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد با اشاره به موقعیت استراتژیک این بندر برای سرمایه گذاری تاکید کرد: فرصت ها و توانمندی های سرمایه گذاری در بنادر بر اساس موقعیت جغرافیایی و مراوده نوع کالا با بازار هدف مشخص شده است و سرمایه گذاران نیز با در نظر داشتن  ایجاد ترافیک دریایی که تقویت اقتصاد دریا پایه را در پی دارد،  می توانند نسبت به انجام سرمایه گذاری در بنادر اقدام نمایند که ماحصل این سرمایه گذاری ها افزایش تولید ناخالص و اشتغال پایدار خواهد بود.

مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد افزود: در حال حاضر سه شرکت سرمایه گذار بخش خصوصی متقاضی سرمایه گذاری در پسکرانه و همچنین تأمین تجهیزات تخلیه و بارگیری می باشند که این امر  نشان دهنده بستر اقتصادی مناسب  برای سرمایه گذاران با تضمین بازگشت سود و سرمایه در بندر امیرآباد است.

وی  با اشاره به ثبت رکورد ۴ میلیون و ۷۰۸ هزار تنی عملیات تخلیه و بارگیری بندر در سال گذشته افزود: در سال جاری با هدف گذاری انجام شده به دنبال ثبت رکورد ۵ میلیون تنی در سال جاری هستیم که با توجه به رشد ۲۰ درصدی عملیات از ابتدای سال تا کنون به حول و قوه الهی محقق خواهد شد.

پسکرانه بندر امیرآباد تجهیز می شود

مدیر عامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با اعلام آمادگی کامل این شرکت جهت سرمایه گذاری در بندر امیرآباد گفت: با مطالعات و تحقیقات انجام شده و فعالیت گسترده کشتیرانی دریای خزر در شمال کشور و همچنین مطالعه وضعیت بازار کشورهای CIS و ترانزیت کالا از مسیر کریدور شمال – جنوب به آبهای آزاد به این نتیجه رسیدیم که سرمایه گذاری در بندر امیرآباد در حوزه تأمین تجهیزات و پسکرانه، علاوه بر سود تضمین شده برای سرمایه گذار می تواند سرعت عملیات تخلیه و بارگیری را در بندر افزایش دهد.

مدرس خیابانی در بازدید از محوطه عملیاتی و پسکرانه بندر امیرآباد بیان کرد: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران حاضر است برای ارتقای ظرفیت اشغال اسکله های بندر امیراباد و تأمین تجهیزات عملیاتی تا ۱۵ هزار میلیارد ریال در این بندر استراتژیک سرمایه گذاری نماید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.