ادامه درخواست ها برای بهسازی خط 5 مترو، کمیسیون عمران شورا در پی بهسازی مترو خط
با گذشت سه سال از راه اندازی خطوط مترو باید نسبت به یهسازی آنها اقدام کرد اما، ظاهرا این اتفاق تنها زمان در ایران می افتد که کارد به استخوان رسیده و چاره ای جز تعمیرات اساسی در پیش رو نباشد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، بنا به گفته متخصصان و کارشناسان مترو به این موضوع اذعان دارند که با گذشت سه سال از راه اندازی خطوط مترو باید نسبت به یهسازی آنها اقدام کرد اما، ظاهرا این اتفاق تنها زمان در ایران می افتد که کارد به استخوان رسیده و چاره ای جز تعمیرات اساسی در پیش رو نباشد.
خط 5 مترو که بیش از 18 سال از افتتاح آن می گذرد این روزها حال و روز خوبی ندارد و هرازگاهی باعث توقف حرکت قطارها در مسیر تهران کرج شده و معطلی چند ساعته را برای مسافران به همراه می آورد اما، این روزها به همت شرکت بهره برداری مترو تهران، قرار است تا نسبت به بهسازی آن اقدام شود.
به گفته یکی از مسئولان مترو شهری کمبود بودجه مساله ای بود که نزدیک به 15 سال مانع از اقدام به بهسازی خط 5 مترو شد و هربار با قطع شدن برخی ارتباطات در مترو این خط، اعتراضات به هوا بلند که بهره برداری مترو قادر به نگهداری خطوط نیست اما، هیچگاه مسئولان شهری علیرغم اشراف به موضوع به دفاع از این بخش نپرداختند و به سکوت در این باره ادامه دادند، حال چه شده که این موضوع در کانون توجه قرار گرفته است؟
احمد دنیامالی با بیان این که ۱۷ سال است که خط۵ مترو بهسازی نشده است، گفته است: در حال حاضر بهسازی خوبی در حال انجام است اما باید طی لایحه یا طرحی، موضوع تفکیک حوزه جغرافیایی این خط مترو با شهرداری کرج شفاف شود.