بازدید سایت : ۴۵۷۲۲
مدیرعامل شهر فرودگاهی امام

◄ سرگردانی مسافران در فرودگاه به دلیل ضعف اطلاع‌رسانی برخی ایرلاین‌ها بود

خلا اطلاع‌رسانی در چند روز گذشته برای ما مشخص شده و امیدواریم طی 2 ماه آینده با طراحی سیستم جدید، دسترسی مسافران را به آخرین وضعیت پروازهای خود تسهیل کنیم.

سرگردانی مسافران در فرودگاه به دلیل ضعف اطلاع‌رسانی برخی ایرلاین‌ها بود
تین نیوز

به گفته مدیرعامل شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره)  شرکت‌های هوایی مکلف‌اند در مواقع بروز مشکلات پروازی در اسرع وقت به مسافران خود اطلاع‌رسانی کنند اما این شرکت‌ها متاسفانه در چند روز گذشته نتوانستند اطلاع‌رسانی را به نحو مطلوب انجام دهند.

به گزارش تین‌نیوز، شهرام آدم‌نژاد با حضور در سالن ترانزیت فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) با تاکید بر اینکه هماهنگی مورد نیاز بین مسافران و شرکت‌های هوایی باید ایجاد شود یادآور شد: مسافری که وارد فرودگاه می‌شود باید بلافاصله با پرواز خود عازم مقصد شود و اگر در فرودگاه ایستایی آن بیشتر شود مشکلات زیادی را برای مسئولان فرودگاهی به وجود می‌آورد.

این مقام مسئول با بیان این که نبود سیستم اطلاع‌رسانی مناسب بین شرکت‌ها و مسافران مشکلات اساسی برای ما به وجود آورد، گفت: خلا این اطلاع‌رسانی در چند روز گذشته برای ما مشخص شده و امیدواریم طی 2 ماه آینده با طراحی سیستم جدید، دسترسی مسافران را به آخرین وضعیت پروازهای خود تسهیل کنیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه بارش برف سنگین سبب شد راه‌های مواصلاتی به فرودگاه امام با مشکلات اساسی مواجه شود، گفت: بارش برف سنگین محور تهران-قم رفت‌وآمد در این مسیر را با محدودیت‌های زیادی مواجه کرد و شرکت‌های هوایی نتوانستند گروه‌های پروازی و کترینگ خود را به موقع برای انجام پروازها به فرودگاه برسانند و این مساله در سرگردانی مردم در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی بسیار موثر بود.

آدم‌نژاد اظهار کرد: به علت بارش برف سنگین ما می توانستیم تعدادی از پروازهای ورودی به فرودگاه امام را کاهش دهیم اما نمی خواستیم هموطنان ما در ورود به کشور دچار مشکل شوند و تلاش سه روز همکاران ما در این فرودگاه باعث شد بسیاری از مسافران و هموطنان ما که پروازهای آنها تاخیر داشت توسط شرکت‌ها انجام شود.

وی تاکید کرد: با بروز مشکلات بارش برف سنگین و تاخیر پروازها طبق هماهنگی‌های لازم با مدیران شرکت‌های هوایی مقرر شد آنان مشکلات تاخیر پروازهای خود را در اسرع وقت برطرف کنند تا مردم بیش از این در سالن فرودگاه منتظر نباشند.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره ) معتقد است که مسافری که به آخرین اطلاعات پرواز خود در سالن فرودگاه دسترسی دارد باید در خارج از فرودگاه نیز به آن دسترسی داشته باشد و ما با ارائه ساختار مناسبی برای اطلاع‌رسانی بزودی این مشکل را در فرودگاه امام برطرف خواهیم کرد تا بین شرکت هوایی و مسافر یک ارتباط دو طرفه برقرار شود.

وی اعلام کرد: هم اکنون تمام سطوح پروازی فرودگاه امام برای ارائه خدمات مورد نیاز فرودگاهی به مسافران و شرکت های آمادگی کامل دارند و نباید اجازه دهیم مشکل بارش برف باعث سرگردانی 15 ساعته مردم در فرودگاه ها شود.

روز گذشته با تشکیل کمیته‌ای ویژه در فرودگاه امام با حضور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور و مدیران شرکت‌های هوایی، مسافران پروازهایی که تاخیر و یا ابطال شده بودند با 18 پرواز فوق‌العاده به مقاصد خود پرواز کردند.

به گفته شهرام آدم‌نژاد هم اکنون پروازهای فرودگاه طبق روال عادی در جریان است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.