بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

◄ تلاش برای بهره‌برداری از ترمینال سلام همزمان با شروع پروازهای حج

معاون امور فرودگاهی شهر فرودگاهی امام با اشاره به شروع پروازهای حج از تاریخ ۲۷ تیرماه گفت: تلاش داریم امسال اعزام و پذیرش مسافر از ترمینال سلام صورت بگیرد.

 تلاش برای بهره‌برداری از ترمینال سلام همزمان با شروع پروازهای حج
تین نیوز

معاون امور فرودگاهی شهر فرودگاهی امام با اشاره به شروع پروازهای حج از تاریخ ۲۷ تیرماه گفت: تلاش داریم امسال اعزام و پذیرش مسافر از ترمینال سلام صورت بگیرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از دفتر ارتباطات، رسانه و امور بین‌الملل شهر فرودگاهی امام نخستین جلسه هماهنگی عملیات حج تمتع سال ۱۳۹۷ شرکت شهر فرودگاهی امام با حضور اعضای هیئت مدیره، مدیران و مهمانان ویژه از سازمان حج و زیارت برگزار شد. علی رستمی معاون امور فرودگاهی و عضو هیئت مدیره این شرکت در این جلسه ضمن اشاره به شروع پروازهای حج از تاریخ ۲۷ تیر ماه خاطرنشان کرد که حجاج ۹ استان کشور امسال از طریق فرودگاه بین‌المللی امام راهی سرزمین وحی خواهند شد.

رستمی ادامه داد: تمام تلاش بر این است که امسال عملیات اعزام و پذیرش حجاج از ترمینال سلام صورت گیرد که به‌احتمال بسیار زیاد این مهم عملی خواهد شد.

در این جلسه که با حضور اکبری مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و اعزام زائران حج، سید عباس حسینی مدیر حج و زیارت استان تهران و فرشید مهران مدیر کل تغذیه و تدارکات سازمان حج و زیارت برگزار شد، مقرر گردید تا به منظور افزایش هماهنگی بین دست‌اندرکاران و رفع نواقص سال‌های گذشته، این جلسات به صورت هفته‌ای و منظم تا پایان سفرهای حج ادامه داشته باشد.

پروازهای اعزام حجاج از تاریخ ۲۷ تیر ماه آغاز و تا ۲۴ مرداد ادامه خواهد داشت و پروازهای بازگشت زائران نیز از تاریخ ۴ الی ۲۴ شهریورماه انجام خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود تعداد حجاجی که طی این زمان از فرودگاه بین‌المللی امام اعزام می‌شوند به بیست‌وپنج هزار نفر برسد.

 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.