پیگیری ۱۲۳۹ شکایت مردمی در دفتر حقوق شهروندی فرودگاه امام خمینی (ره)
شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از پاسخگویی به بیش از ۹۶۰ تماس تلفنی و پیگیری ۱۲۳۹ شکایت مردمی در دفتر حقوق شهروندی در این شرکت خبر داد.
شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از پاسخگویی به بیش از ۹۶۰ تماس تلفنی و پیگیری ۱۲۳۹ شکایت مردمی در دفتر حقوق شهروندی در این شرکت خبر داد.
به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عبدالحمید دلاوری، مدیر کل حوزه مدیر عامل و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به بازنگری و بهینهسازی سیستمهای پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مردمی شرکت مذکور گفت: طی یک سال گذشته بیش از ۹۶۰ تماس تلفنی از طریق شماره تلفن ثابت ۵۱۰۰۶۶۶۶ -۰۲۱ و سامانه پیامکی ۰۹۰۲۳۰۰۹۶۳۳ به ثبت رسیده است که تمامی این موارد توسط کارکنان دفتر حقوق شهروندی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) دریافت و پیگیری شده است.
وی افزود: علاوه بر موضوع مذکور تعداد یک هزار و ۲۳۹ شکایت مردمی نیز وصول، ثبت و رسیدگی شده است.
دلاوری خاطر نشان کرد: دفتر حقوق شهروندی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ضمن استقرار نماینده در ترمینال مسافری از طریق ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه و درگاه سایت نیز آمادگی دریافت و رسیدگی به فرمایشات مراجعان به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی را دارد، همچنین در راستای انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، اسناد عمومی قابل انتشار و غیر محرمانه شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در وبسایت https://iranfoia.ir، به تعداد یک هزار و ۳۵۱ سند مرتبط با فعالیتهای این شهر جهت بهره برداری عمومی منتشر شده است.