بازدید سایت : ۱۲۸۹۱۸

◄ چلندری روی صندلی نقد ؛ مدیرعامل فرودگاه امام خمینی عملکرد موفقی داشته است یا خیر؟

مخاطبان محترم تین نیوز می توانند ارزیابی خود درباره کارنامه مدیریتی سعید چلندری مدیرعامل فرودگاه امام خمینی(ره) را با ذکر نقاط قوت و ضعف بازگو کرده و در صورت تمایل عملکرد این مقام مسئول صنعت هوانوردی را از صفر تا 20 رتبه بندی کنند.

چلندری روی صندلی نقد ؛ مدیرعامل فرودگاه امام خمینی عملکرد موفقی داشته است یا خیر؟
تین نیوز |

گزارش های منتشر شده در روزهای اخیر توسط تین نیوز ، با موضوع ارزیابی عملکرد معاونت ها و زیرمجموعه های وزارت راه و شهرسازی استقبال مخاطبان ما را در پی داشته است. لازم به ذکر است که برخی مخاطبان نیز این گونه مورد نقد قرار دادن معاونت ها و مجموعه های تخصصی یک وزارتخانه مهم زیربنایی کشور را چندان مطلوب ندانستند و بعضی نیز این نقدها را یکسره مردود شمرده اند.

بد نیست به این نکته اشاره کنیم که مخاطبان فراوانی از پرسنل زیرمجموعه های وزارتخانه و معاونت ها گرفته تا پیشکسوتان و کارشناسان با تحریریه  ما تماس حاصل کرده و از این اقدام قدردانی کرده اند.

بر این اساس، ذینفعان مختلف معاونت ها و سازمان ها و شرکت های مرتبط با وزارت راه و شهرسازی خواستار تداوم انتشار این گونه محتواها برای شنیدن صدای افراد منتقد فاقد تریبون و بیرون آمدن منتقدان از سایه، شدند.

تاکنون چهار گزارش از این مجموعه گزارش ها منتشر شده و عملکرد آقایان صفایی مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی، محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، نخجوانی مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی و خانم تاجبخش رئیس سازمان هواشناسی توسط مخاطبان مورد نقد قرار گرفته است.

در این گزارش قصد داریم عملکرد سعید چلندری مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) را در بوته نقد مخاطبان تین نیوز قرار دهیم.

مخاطبان ما اعم از دست اندرکاران، فعالان، مدیران، تشکل ها و کارشناسان حوزه هوانوردی می توانند با ارزیابی عملکرد سعید چلندری به بررسی اقدامات ایشان و  نقاط قوت وضعف آنها پرداخته و ضرورت تداوم مدیریت وی و یا توقف و اصلاح این مسیر را، از دیدگاه خود با ذکر دلیل، به خانم دکتر صادق وزیر محترم راه و شهرسازی یادآور شوند.

مخاطبان محترم می توانند با بیان نقدها یا تحلیل های خود درباره عملکرد این مقام مسئول حوزه هوانوردی به این پرسش پاسخ دهند که آیا وی در انجام ماموریت ها و وظایف محوله موفق بوده است یا خیر؟

به ویژه از کارکنان، پیشکستوان، مدیران، کارشناسان، فعالان، تشکل های مرتبط هر حوزه و تمام ذینفعان تقاضا داریم ضمن برشمردن اقدامات و برنامه ها و وعده های آقای نخجوانی، عملکرد ایشان را در زمینه های مختلف خصوصا زوایای کمتر دیده شده، مورد ارزیابی و نقد قرار دهند .

شایان ذکر است؛ مخاطبان گرامی می توانند در صورت تمایل، علاوه بر ارائه نظر و تحلیل خود از عملکرد مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) به صورت توصیفی، نظر خود را به صورت کمی و با نمره دهی به ایشان از عدد صفر تا 20 نیز اعلام کنند.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • احمد میردامادی

    در مسیر تهران قم دو مجتمع پر مراجعه وجود دارد، یکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و دیگر مجتمع بین راهی مهروماه.
    از منظر سرویس و مدیریت، مجتمع بین راهی شبانه روزی، هزاران بار پیش تر از فرودگاه بین المللی است، فروشگاه های پررونق، کافه ها و رستوران های مرتب و تمیز با کیفیت مناسب و از همه مهم تر دستشویی هایی که همچنان مثل روز اول تمیز است.
    فقط همین کیفیت سرویس های بهداشتی و تفاوت تمیزی شاخص بین این دو مجتمع، نشان می دهد که متاسفانه مدیریت فرودگاه ظاهرا بین المللی چقدر عقب مانده و ناکارآمد و بی تدبیر است و نتیجه ی کارش هیچ مناسبتی با عنوانش ندارد!


    نمره ۰/منفی از ۲۰

  • علی رسولی

    در تمامی شاخص های کیفی و کمی متاسفانه فرودگاه امام نزولی شده حتی شما هیچ آمار اولیه تعداد مسافر و پرواز و بار را درسایت فرودگاه سازمان و وزارت راه مشاهده نمی کنین.
    و این فرودگاه مقام دوم رانت و وام و پرداختی به مدیران را در کشور کسب نمودند.
    امیدوارم که حداقل یک گروه مدیریتی متوسط برای این فرودگاه انتخاب گردد.


    نمره صفر

  • دانشکده هوایی

    این ... مرموز، بی تخصص، چند سر، اولین عزل دکتر مهابادی بود و به دادگاه تخلفات هم معرفی شد. چلاندری در زمانی منصوب شد که افتضاح پست فروشی در وزارت راه و شهرسازی، رسانه‌ای و تخلفات علنی شد. چرا باید باقریان و مهابادی بروند و جای آنها امیرمکری و چلندری منصوب شوند؟
    از دکتر پزشکیان درخواست می‌کنیم راسا ورود فرموده و این شبکه گسترده ... را از صنعت براندازند. شبکه ای که الان هم نقش مشاور وزیر جدید را بازی کرده و با توجه به بی‌تجربگی وزیر در حوزه حمل و نقل، بعید است که اجازه دهند مدیران کارآمدی مانند تیم دهه ۹۰ در راس کشوری و شرکت فرودگاه‌ها و فرودگاه امام منصوب شوند.
    خانم صادق، هنر و هوش و تدبیر شما در بخش هوایی معلوم می‌شود. خدا کند موفق شوید.

  • ناشناس

    آقای تین چه سوالی می کنید؟ فقط یک ویژگی مثبت مدیریتی یا تخصصی و یا حتی اخلاقی و یا سلامت مالی از این آدم، پیدا کنید. اگر پیدا کردید، ما او را بهترین نفر هوایی می‌ دانیم. بررسی کنید که با چه شاخصی این فرد که به اینجا رسید.

  • ناشناس

    خداوکیلی، مدیران هواپیمایی آخوندی اخ را از نظر تخصص، کارآمدی، سلامت، عملکرد، دلسوزی، ایمان، پاکدستی. تدبیر، محبوبیت، مظلومیت، تواضع و بسیاری از فاکتورهای ایده‌ آل با این ... منصوب دکتر اسلامی، دکتر رستم قاسمی و دکتر بذرپاش شما بیایید بر سی کنید. چرا کشور خوبانش خورده می‌شوند؟

  • خلبان دلسوز

    بابا شماها که عرضه ندارین برین التماس عابدزاده و مه آبادی و پرورش و باقریان را بکنید تا بیان و شاید این هواپیمایی در حال مرگ را نجات بدن. این ... هواپیمایی را نابود کردن. این به فرودگاه امام و اون به کشوری، هما و شرکت فرودگاهی و ناوبری که به خاک سیاه نشستن.

  • ناشناس

    اینا کارتون هستن و کاریکاتور

  • ناشناس

    عملکرد ایشان را بخوهین بدونین، ... را بر عکس بخونین. کی اینا را که نه هیچ مدرک درست و حسابی دارن هم تخصص ندارن و هم هیچ کار شاخصی در ۳۰ سال خدمتشون ندارن حمایت کرده و میکند؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!! اون وقت اون مهندس مهاآبادی را که اون همه کار عالی کرد و صنعت را زیر و رو کرد کلی آزار و اذیتش کردن. لعنت بر ...