بازدید سایت : ۸۳۱۱۷

◄ استفاده از خودروهای شخصی در نبود وسایل حمل‌ونقل عمومی

◄ استفاده از خودروهای شخصی در نبود وسایل حمل‌ونقل عمومی

تین‌نیوز| عضو شورای اسلامی شهر تهران از تلاش برای اختصاص بودجه به بخش حمل‌ونقل عمومی خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، احمد مسجدجامعی با اشاره به مطلب فوق، اظهار داشت: مقوله حمل‌ونقل عمومی مساله بسیار مهمی است که باید بیش از سال‌های گذشته مورد توجه اعضای شورای شهر قرار بگیرد.

وی در ادامه سخنان خود در گفت‌وگو با این شبکه خبری با تاکید بر لزوم حل مشکل آلودگی هوا، تصریح کرد: یکی از مولفه‌های تاثیرگذار بر افزایش آلودگی هوا، استفاده از خودروهای شخصی در نبود وسایل حمل‌ونقل عمومی کافی است و متاسفانه این مشکل در تهران بیش از دیگر شهرها نمود و ظهور پیدا کرده است و باید درباره آن چاره‌اندیشی کرد.

مسجدجامعی با بیان این نکته که «عمده ترافیک تهران به عدم دسترسی مردم به حمل‌ونقل عمومی آسان و ارزان برمی‌گردد»، گفت: زمان تدوین برنامه 5 ساله و سقف مشخصی برای بودجه حمل‌ونقل عمومی در نظر گرفته شد که با توجه به اهمیت این موضوع اعضای شورای اسلامی شهرتهران مبلغی بیش از بودجه تعریف شده به این بخش اختصاص دادند تا در اختیار تجهیز حمل‌ونقل قرار بگیرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این موضوع که به‌طور قطع به مساله بودجه حمل‌ونقل به صورت ویژه خواهیم پرداخت، افزود: تمام تلاش نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر تهران، انتقال ترافیک به زیر زمین است و شورای شهر هم با تائید این طرح، بودجه را بیشتر معطوف به حمل‌ونقل ریلی خواهد کرد.

به گزارش تین‌نیوز، سه‌شنبه هفته گذشته بود که رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران، برنامه بودجه شهرداری سال 96 را به صحن شورا تقدیم کرد و اعضای شورا نیز به آن رای مثبت دادند اما، علیرغم پیش‌بینی‌ها و افزایش روزهای آلاینده در تهران، صحبتی از بودجه حمل‌ونقل به میان نیامد و تنها اشاره کوچکی شد به مساله پارکومترها که شاید تاثیر چندانی بر افزایش و کاهش ترافیک نداشته باشد.

احمد مسجدجامعی تعیین تکلیف استعفای خود را به پایان یافتن رسیدگی به مساله ساختمان پلاسکو موکول کرد.
 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.