بازدید سایت : ۱۷۹۲۷۴

◄ واکنش چمران به اظهارات پزشکیان درباره انتقال پایتخت چه بود؟

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به اظهارات پزشکیان پیرامون انتقال پایتخت گفت:تابه حال چندین بار دولت های مختلف این موضوع را مطرح کرده اند، اما به نتیجه مشخصی نرسید.

واکنش چمران به اظهارات پزشکیان درباره انتقال پایتخت چه بود؟
تین نیوز |

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به اظهارات پزشکیان پیرامون انتقال پایتخت گفت: تابه حال چندین بار دولت های مختلف این موضوع را مطرح کرده اند، اما به نتیجه مشخصی نرسید.

به گزارش تین نیوز، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران امروز ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ در حاشیه جلسه علنی شورای شهر تهران در خصوص انتقال پایتخت، گفت: ضرورت ندارد همه مسائل کشور در تهران متمرکز باشد. بنادر فعالی در جنوب و شمال کشور داریم که می تواند بخش های عمده ای از اقتصاد و صنعت کشور را هدایت می کند.

بیشتر بخوانید:

چمران: اگر دولت هزینه واگن ها را بپردازد طرف چینی ساخت خود را انجام می دهد

وی با بیان اینکه تابه حال چندین بار دولت های مختلف این موضوع را مطرح کرده اند، اما به نتیجه مشخصی نرسید، بیان کرد: زمانی که جهانگیری معاون اول بودند، جلساتی در این زمینه گذاشتند حتی مشاور هم گرفتند، ولی به نتیجه نرسید.»

رئیس شورای شهر تهران در خصوص انتقال پایتخت از تهران گفت: دولت های مختلف این موضوع را مطرح کردند، اما به نتیجه مشخصی نرسید.

وی با بیان اینکه تابه حال چندین بار دولت های مختلف این موضوع را مطرح کرده اند، اما به نتیجه مشخصی نرسید، بیان کرد: زمانی که جهانگیری معاون اول بودند، جلساتی در این زمینه گذاشتند حتی مشاور هم گرفتند، ولی به نتیجه نرسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.