توضیح رئیس حمل ونقل کمیسیون شوای شهر تهران درباره تاکسی شاتل
رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران گفت: مردم می توانستند از قبل جای صندلی خود را در یک ساعت خاصی در یک نقطه از شهر رزور کند و این یک چارچوب است و رویکردهای ما را در شهر تحت شعاع قرار می دهد.
رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران شهردار تهران روز سه شنبه در دویست و هفتاد و هفتمین جلسه درباره تاکسی شاتل گفت: ما وقتی در شهر کار را شروع کردیم رویکرد استفاده از فناوری ها را داشتیم یکی از این موارد شاتل تاکسی بود. یعنی تحت این عنوان خدمتی را دنبال کردیم که تاکسی رانی با شرکت دارای این فناوری وارد قرارداد شد و برای ما اطمینان آور بود که این خدمات عملیاتی خواهد شد اولین جا هم در سفر اربعین بود که تعدادی از این ماشین ها خدمت ارائه کردند. مردم می توانستند از قبل جای صندلی خود را در یک ساعت خاصی در یک نقطه از شهر رزور کند و این یک چارچوب است و رویکردهای ما را در شهر تحت شعاع قرار می دهد.
وی تصریح کرد: ما با این نرم افزار بلیت را که در آن زمان از تهران به مهران به ۴۹۵ هزار تومان تا ۵۴۰ هزار تومان رساندیم شعار ما ارائه خدمت باکیفیت به مردم بود و برهمین اساس تعداد زیادی از مسافران این تجربه موفق را داشتند و بعد از این موضوع اساس این قرارداد این بود که همین خدمت در داخل شهر و در خطوط شهری انجام شود. وقتی در ساعات پیک در شهر هستید می بینید ده ها مسافر در شهر هستند و تاکسی نیست و برخی هم سوداگری می کنند و ما توانستیم در جاهای مختلف این سرویس را مستقر کنیم. بزرگترین خدمت تکریم شهروندان و راننده است فرد در نرم افزار جای خود را رزور کرده است و سر موقع سوار ماشین می شود و لازم نیست دیگر ر صف بماند و پول آن هم مستقیم به فاوا می رود.