بازدید سایت : ۳۲۷۴۳

سامانه جدید بارشی وارد کشور می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی ضمن اعلام ورود سامانه جدید بارشی به کشور از کاهش ۶ تا ۹ درجه‌ای دما در سواحل شمالی کشور از امروز تا روز پنجشنبه خبر داد.

سامانه جدید بارشی وارد کشور می‌شود
تین نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی ضمن اعلام ورود سامانه جدید بارشی به کشور از کاهش ۶ تا ۹ درجه‌ای دما در سواحل شمالی کشور از امروز تا روز پنجشنبه خبر داد.

 به گزارش تین نیوز، امین‌حسین نقشینه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا درباره وضعیت جوی کشور گفت: از بعدازظهر روز (سه‌شنبه) ۲۹مهر برای استان‌های اردبیل و گیلان افزایش ابر و بارش‌های پراکنده آغاز خواهد شد.

به گفته نقشینه از فردا نیز سامانه بارشی جدید در سواحل شمال کشور تقویت می‌شود که به سواحل شرقی و خراسان‌شمالی کشیده می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: برای روزهای پنجشنبه و جمعه برای سواحل شرقی دریای خزر و خراسان‌شمالی، بارش‌های پراکنده رخ می‌دهد. از شنبه در بیشتر مناطق کشور شاهد جوی آرام و آسمانی صاف خواهیم بود.

وی گفت: امروز تا جمعه در سواحل دریای خزر و استان اردبیل کاهش ۶ تا ۹ درجه‌ای دما رخ می‌دهد دریای‌خزر از امروز تا پنجشنبه، مواج و متلاطم است.

نقشینه توضیح داد: برای تهران، آسمانی صاف گاهی با وزش باد پیش‌بینی شده است.

وی همچنین از استمرار آلودگی هوای تهران تا روز پنج‌شنبه خبر داد و گفت: تا روز پنج‌شنبه (اول آبان) انباشت آلایندگی در پایتخت ادامه خواهد داشت.

نقشینه گفت: بیشینه دمای تهران امروز۲۶درجه، فردا ۲۴ و دو روز آینده به ۲۲ درجه سانتیگراد می‌رسد. کمینه دما برای شمیرانات ۹ و مهرآباد ۱۲ درجه پیش‌بینی شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.