بازدید سایت : ۴۴۴۳۷

◄ نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ اعلام شد

اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ اعلام شد

نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ اعلام شد
تین نیوز

اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش منتشر شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از میزان، عبدالرسول پورعباس، سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور گفت: نتایج آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور اعلام شده است.

پورعباس خاطرنشان کرد: متقاضیانی که هم در ردیف پذیرفته شدگان یکی از دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته اند، توجه داشته باشند که منحصراً می تواند در یکی از کدرشته محل های قبولی ثبت نام کنند.

وی همچنین اضافه کرد: پذیرفته شدگان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به ضوابط و شرایط اعلام شده برای کسب اطلاعات درخصوص تاریخ، نحوه و مدارک لازم برای ثبت نام از روز سه شنبه ۱۳ شهریورماه به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی محل قبولی مراجعه کنند.

پورعباس، در مورد ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: همه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی، ضرورت دارد به منظور ثبت نام غیرحضوری از صبح روز شنبه ۱۰ شهریور ماه به سامانه: https://paziresh.iau.ir مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳، تعداد ۴۷۶ هزار و ۹۶ نفر شرکت کرده اند، گفت: از این تعداد ۲۵۳ هزار ۹۵ داوطلب زن و ۲۲۳ هزار داوطلب مرد در ۶ گروه آزمایشی و ۱۳۲ کدرشته به رقابت پرداختند و بیش از ۳۶۶ هزار نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.

سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در پایان به پذیرفته شدگان توصیه کرد اطلاعیه منتشر شده در درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در مورد اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ و همچنین رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی را به دقت مطالعه کنند.

سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد سال 1403(اعلام نتایج نهایی): https://register1.sanjesh.org/nrgarshad403​ 

نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته های گروه پزشکی بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شد.

نتایج ارشد ۱۴۰۳ در سایت sanjeshp.ir قابل مشاهده است.

نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته های گروه پزشکی بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شد.

طبق گزارش ایسنا؛ آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۱۰ و ۱۱ خرداد ماه در سراسر کشور برگزار شد. این آزمون بیش از ۵۸ هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ١۴٠٣ در ٨٩ رشته رقابت کردند.

داوطلبان ۱۷ تیرماه سال جاری می توانستند کارنامه خود را در سایت sanjeshp.ir مشاهده و نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند. 

نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی بر روی سایت فوق قرار گرفته است و تعداد ۴ هزار و ۹۴۷ نفر در این آزمون پذیرفته شدند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.