بازدید سایت : ۴۵۷۲۲
در گفتگو با تین نیوز مطرح شد:

◄ پروازهای جدید فرودگاه شیراز / افزایش ۱۱درصدی مسافران چهارمین فرودگاه اقتصادی کشور

◄ پروازهای جدید فرودگاه شیراز / افزایش ۱۱درصدی مسافران چهارمین فرودگاه اقتصادی کشور

تین نیوز | مدیرکل فرودگاه شیراز با اشاره افزایش 11 درصدی تعداد مسافران در 6 ماه نخست سال جاری گفت: پروازهای جدیدی در مسیرهای دبی، مشهد، تهران، و آبادان در فرودگاه شیراز ایجاد شده است.

حمیدرضا سیدی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز با بیان اینکه در 6 ماه نخست سال جاری، جابجایی مسافر نسبت به مدت مشابه سال قبل، بیش از 11 درصد افزایش داشته اظهار کرد: با اقدامات اساسی که از 2 سال قبل انجام شد، فرودگاه شیراز بعد از امام، مهرآباد، و مشهد به عنوان چهارمین فرودگاه اقتصادی کشور معرفی شد.

وی درآمدهای فرودگاه شیراز را بیشتر از هزینه هایش دانست و افزود: تقریبا همه شرکت های هواپیمایی داخلی در شیراز پرواز دارند، ضمن اینکه ایرلاین های العربیه، ترکیش، قطر ایرویز و هواپیمایی سعودی هم با فرودگاه شیراز همکاری دارند.

سیدی به پروازهای جدید فرودگاه شیراز اشاره کرد و گفت: با توجه به تقاضای سفر در مسیر شیراز ـ دبی ـ شیراز و به منظور ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مسافران، پرواز جدیدی در این مسیر ایجاد شده است.

وی ادامه داد: اخیرا شرکت هواپیمایی ماهان روزانه با یک فروند هواپیمای ایرباس، مسافران را در این مسیر جابجا می کند، همچنین پروازهای جدیدی در مسیرهای مشهد، تهران و آبادان در فرودگاه شیراز ایجاد شده است.

سیدی درباره پروژه های در دست احداث فرودگاه شیراز گفت: تکمیل ترمینال پروازهای داخلی، افتتاح پارکینگ طبقاتی خودروها، محوطه سازی و موتورخانه تاسیسات از جمله پروژه هایی هستند که تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید.

مدیرکل فرودگاه شیراز ادامه داد: پروژه توسعه ابنیه فرودگاه شیراز، با اعتبار 88 میلیارد تومان، در حال انجام است که بخشی از آن امسال و بقیه آن، سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی اضافه کرد: توسعه پارکینگ هواپیماها، بهسازی و روکش باندهای فرودگاه- تاکسی وی ها- و پارکینگ هواپیما، ساختمان های ایمنی و آتش نشانی، و پلیس فرودگاه، انبار بار شرکت های هواپیمایی، از پروژه هایی هستند که سال آینده در فرودگاه شیراز به بهره برداری خواهند رسید.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.