بازدید سایت : ۲۶۱۲۰

ایمن‌ سازی کریدورهای اربعینی فارس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس از ایمن سازی کریدورهای ارتباطی این استان که منتهی به استان خوزستان می شود برای میزبانی از زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خبر داد.

ایمن‌ سازی کریدورهای اربعینی فارس
تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس از ایمن سازی کریدورهای ارتباطی این استان که منتهی به استان خوزستان می شود برای میزبانی از زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محسن عمادی امروز، ۲۴ تیرماه در نشست راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس گفت: دو محور و کریدور ارتباطی قطرویه نی ریز استهبان سروستان شیراز ارژن قائمیه نورآباد رستم و محور یزد دوراهی سورمق صفاشهر سعادتشهر مرودشت ارژن قائمیه نورآباد رستم که در طرح اربعین مورد تردد زائران و مشتاقان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) قرار می گیرد، ایمن سازی می شوند.

وی افزود: طول رفت و برگشت کریدورهای اربعینی در استان فارس بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر است که با اقدامات راهداری مورد نیاز تا قبل از آغاز طرح اربعین حسینی(ع) ایمن سازی می شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس اظهار کرد: نصب نیوجرسی، خط کشی، ایمن سازی مقاطع دارای پتانسیل وقوع تصادف، به روزرسانی سیستم های روشنایی، آرام سازی ترافیک در مقاطع مسکونی، لکه گیری و روکش آسفالت، نصب علایم و … از جمله اقدامات راهداری فارس برای تردد ایمن و روان زایران اربعینی حسینی (ع) است که تا پایان طرح نیز تداوم دارد.

وی همچنین افزود: در ایام قبل و بعد از طرح اربعین نیز گشت های راهداری در محورهای منتهی به استان خوزستان فعال می شوند و به کاربران جاده ای خدمات رسانی می کنند.

عمادی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تمامی کاربران جاده ای می توانند با سامانه تلفنی ۱۴۱ و همچنین سایتwww.۱۴۱.ir آخرین وضعیت ترافیکی، جوی و یا هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت در بخش های مختلف راهداری و حمل و نقل جاده ای استان را ثبت کنند تا توسط همکاران ما رسیدگی های لازم به عمل آید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.