بازدید سایت : ۴۴۴۳۷

حادثه تریلی در آزادراه شیراز اصفهان کشته نداشته است

این حادثه در فاصله یک کیلومتری آزادراه شیراز اصفهان صورت گرفته بود.

حادثه تریلی در آزادراه شیراز اصفهان کشته نداشته است
تین نیوز

مدیر دفتر شیراز آزادراه شاهچراغ(ع) با بیان اینکه شب گذشته یک تریلی در فاصله یک کیلومتری این آزادراه قیچی می کند، گفت: این حادثه کشته نداشته و تنها یک مصدوم داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، ابوالحسن خالقیان با اعلام این مطلب گفت: در ساعت ۲۲ شب گذشته، ۶ شهریورماه ۱۴۰۳، یک نیسان از سمت اصفهان به شیراز در حال حرکت بوده است که تلاش کرده تا سبقت غیرمجاز بگیرد اما با پژو پارسی که در لاین مخالف از سمت شیراز به اصفهان می رفته است، برخورد می کند.

خالقیان افزود: پشت سر پژو پارس یک تریلی در حال حرکت بوده است که با دیدن این حادثه ترمز می زند تا به پژو پارس برخورد نکند اما خودش قیچی می کند و این مسئله باعث ایجاد راه بندان می شود.

وی با بیان اینکه تنها مصدوم این حادثه راننده نیسان بوده است، گفت: همکاران ما در بخش آزادراه به مدت یک ساعت تلاش می کنند تا راه را باز کنند و تردد در این محور روان شود.

مدیر دفتر شیراز آزادراه شاهچراغ(ع) با تصریح اینکه حادثه مذکور تقریباً در منطقه روبه روی ملوسجان رخ داده است، افزود: این حادثه در فاصله یک کیلومتری آزادراه شیراز اصفهان یعنی در قطعه ۷ که در دست احداث است، رخ داده است که لاین دو طرف وجود دارد و در داخل آزادراه نبوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.