بازدید سایت : ۳۶۵۶۹

رایگان شدن حمل و نقل عمومی مشکل ترافیک را حل می‌ کند

رئیس شورای اسلامی شهر صدرا گفت: امسال حمل و نقل عمومی در شهر صدرا رایگان شده است و این موضوع علاوه بر فرهنگ سازی، کمک بسیاری به حل مشکل ترافیک خواهد کرد.

رایگان شدن حمل و نقل عمومی مشکل ترافیک را حل می‌ کند
تین نیوز |

رئیس شورای اسلامی شهر صدرا گفت: امسال حمل و نقل عمومی در شهر صدرا رایگان شده است و این موضوع علاوه بر فرهنگ سازی، کمک بسیاری به حل مشکل ترافیک خواهد کرد.

به گزارش تین نیوز، روح الله شجاعیان در خصوص حمل و نقل و ترافیک در شهر صدرا با بیان اینکه امسال حمل و نقل عمومی در شهر صدرا رایگان شده است، گفت: امسال با تمهیدات صورت گرفته از ایستگاه بزین به داخل شهر و بالعکس و نیز مینی بوس های داخل سطح شهر صدرا رایگان شده است اما مسیر خط شهید سلیمانی چون برون شهری محسوب می شود هزینه بر بوده و کرایه آن ۲۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: این کار رضایت مندی بسیاری داشته است و مردم استفاده بیشتری از وسایل حمل و نقل عمومی دارند. با رایگان شدن اتوبوس ها می توانیم در استفاده از حمل و نقل عمومی و عدم استفاده از وسایل نقلیه شخصی فرهنگ سازی کنیم.

شجاعیان تصریح کرد: در سال گذشته برای شهر صدرا ۱۶ اتوبوس خریداری شد که با خرابی تعدادی از اتوبوس ها اکنون ۱۳ اتوبوس در سطح شهر فعال است.

وی با تأکید بر اینکه حمل و نقل عمومی کمک بسیاری به قشر ضعیف جامعه می کند، بیان کرد: این کار با وجود مسکن مهر و سطح متوسط برخی از خانواده ها در شهر صدرا کمک بسیاری به آن ها خواهد کرد. همچنین با رایگان شدن اتوبوس، بسیاری از والدین از سرویس مدارس استفاده نمی کنند و در سال تحصیلی با ترافیک کمتری مواجه خواهیم بود.

رئیس شورای اسلامی شهر صدرا اظهار کرد: با تلاش می خواهیم خطوط صدرا را از جلوی مدارس رد کنیم تا حمل و نقل دانش آموزان راحت تر صورت بگیرد بر همین اساس به روی نقشه خطوط صدرا از دو خط به شش تغییر پیدا کرده است و منتظر سیر مراحل تصویب و تاییدیه آن هستیم و تا تاییدیه شورای ترافیک نباشد این مهم امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد: متاسفانه شهر صدرا شورای ترافیک ندارد بنابراین از چند کارشناس تقاضا کردیم که به شهر صدرا بیایند و بررسی کنند تا بتوانیم این برنامه را محقق کنیم.

شجاعیان با بیان اینکه تولید اتوبوس در ایران متوقف شده است، گفت: با رایگان شدن اتوبوس و استفاده از حمل و نقل عمومی به جای سرویس مدارس که افزایش تقاضای مردم را در پی خواهد داشت دوباره با مشکل کمبود اتوبوس مواجه خواهیم شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.