بازدید سایت : ۸۰۵۹۱
مشاور وزیر و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت راه و شهرسازی

دستگاه‌های دولتی مکلفند در راستای عملکرد خود گزارش دهند

دستگاه‌های دولتی مکلفند در راستای عملکرد خود گزارش دهند

تین نیوز | دستگاه‌های دولتی موظف و مکلفند در راستای عملکرد خود گزارش دهند.

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت راه و شهرسازی در جلسه شورای حمل و نقل گفت: دستگاه های دولتی موظف و مکلفند در راستای عملکرد خود گزارش دهند چراکه تمام تلاش دولت در راستای برقراری آسایش و رفاه مردم و توسعه و عمران کشور است.

به گزارش تین‌نیوز روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس، رستمی اظهار داشت: هدف و انگیزه قانون گذار، برای تشکیل ادارات مدیریت عملکرد یا تشکیلات مدیریت عملکرد در چارت سازمانی دولت و زارتخانه ها منطبق با قوانین و مقررات است.

وی ادامه داد: در همین راستا دستگاه‌های دولتی مکلفند تمام خدماتی را که ارائه می دهند از طریق سایت های اینترنتی در اختیار مردم قرار دهند و با قوی کردن ارتباطات الکترونیکی می توانیم در جهت ارتقای سلامت اداری پیش رفته و مفسده را به حداقل رسانده و حتی حذف کنیم.

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت راه و شهرسازی با اشاره به چند اصول قانون اساسی در بحث حقوق شهروندی افزود: قانون ارتقاء سلامت اداری و مقابله با فساد یکی از مهمترین مباحث حفظ حقوق شهروندی است و در این راستا قوانینی پیش بینی و آیین نامه های اجرایی تدوین شده که تمام دستگاه های دولتی موظف به رعایت آنها هستند.

در ادامه جلسه، مهندس مقبلی مدیرکل راه و شهرسازی فارس در خصوص عملکرد اداره کل راه و شهرسازی در سال 94 سخن گفت و اذعان داشت: تعدادی از ورودی های فارس بزرگراه می باشند و مابقی نیز در دست اجرا و تعدادی نیز نیاز به بزرگراه شدن دارند.

وی خاطرنشان ساخت: با توجه به 10 ورودی فارس، نیاز به 4 هزار کیلومتر بزرگراه در فارس است که هم اکنون 1300 کیلومتر بزرگراه موجود داریم.

مهندس خواست خدایی نیز ضمن تشریح عملکرد سال 94 توسط اداره کل حمل و نقل و پایانه های فارس افزود: در محورهای شیراز – اصفهان، شیراز – سپیدان، شیراز – سروستان دوربین های کنترل سرعت در کل این محورها نصب گردیده است و امسال تجهیز مابقی محورها با حمایت سازمان راهداری در دست اجراست.

هر کدام از مدیران شورای حمل و نقل استان به بیان عملکرد خود پرداخته و از اقدامات در دست اجرا و برنامه ریزی های سال 95 سخن گفتند.

در پایان مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل راه و شهرسازی فارس نیز انجام شد و از خدمات رحمان مرشدی قدردانی بعمل آمد و سعید کامران به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.