بازدید سایت : ۳۲۷۴۳

راه های ارتباطی استان قزوین لغزنده هستند

رییس پلیس راه استان قزوین از لغزنده بودن سطح همه راه های استان خبر داد و گفت: به رانندگان توصیه می شود با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

راه های ارتباطی استان قزوین لغزنده هستند
تین نیوز

رییس پلیس راه استان قزوین از لغزنده بودن سطح همه راه های استان خبر داد و گفت: به رانندگان توصیه می شود با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ نصرالله بیگلری افزود: با توجه به بارندگی های موجود در سطح تمامی راه های استان و لغزندگی مسیرها رانندگان باید فاصله طولی با خودروهای مقابل را افزایش داده و ضمن داشتن سرعت مطمین، از هرگونه سبقت غیرمجاز و تغییر مسیرهای ناگهانی خودداری کنند.

وی همچنین با اشاره به مه گرفتگی در گردنه کوهین، یادآور شد: به رانندگانی که قصد عبور از آزادراه و جاده قدیم قزوین-رشت را دارند توصیه می شود چراغ های مه شکن خود را روشن کرده و به توصیه های پلیس مستقر در این جاده عمل کنند.

رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: با توجه به ادامه بارش ها در روزهای آینده، به رانندگان توصیه می شود ضمن همراه داشتن وسایل زمستانی و به خصوص زنجیر چرخ، قبل از حرکت از سلامت خودروی خود اطمینان کامل داشته باشند.

به گفته وی، خوشبختانه با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان، طی 24 ساعت گذشته حادثه دلخراشی در سطح راه های استان گزارش نشده است.

سرهنگ بیگلری افزود: در حال حاضر تردد خودروها در راه های اصلی و فرعی این استان عادی بوده و رفت و آمد در آنها جریان دارد.

استان قزوین دارای 6 هزار و 671 کیلومتر راه بوده که 217 کیلومتر آن آزادراه، 267 کیلومتر بزرگراه، یک هزار و 367 کیلومتر راه اصلی و فرعی و چهار هزار و 820کیلومتر راه روستایی است.

 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.