بازدید سایت : ۵۶۱۵۹
به مناسبت روز حمل‌ونقل صورت گرفت؛

دیدار مدیران ترافیکی شهرداری با شهردار قزوین

با وجود شرایطی که شیوع کرونا برای جهان از جمله کشور ما و به تبع آن، شهر قزوین به دنبال آورد، حوزه حمل‌ ونقل و ترافیک نیز تحت‌الشعاع قرار گرفت که اکنون توانسته‌ایم بخش حمل‌ ونقل را نیز بر اساس شرایط جدید تا حدودی مدیریت کنیم.

دیدار مدیران ترافیکی شهرداری با شهردار قزوین
تین نیوز

قزوین- به گزارش خبرنگار تین نیوز؛ به مناسبت ۲۶ آذر روز ملی حمل‌ ونقل شیما زرآبادی‌پور، سرپرست معاونت حمل‌ ونقل و ترافیک شهرداری به همراه مدیران عامل سازمان‌های تاکسیرانی، اتوبوسرانی، پایانه‌ها و سازمان حمل‌ونقل و ترافیک با سیاوش طاهرخانی، شهردار قزوین دیدار و گفت‌وگو کردند.

شهردار قزوین در این دیدار ضمن گرامیداشت روز حمل‌ ونقل طی سخنانی اظهار داشت: با وجود شرایطی که شیوع کرونا برای جهان از جمله کشور ما و به تبع آن، شهر قزوین به دنبال آورد، حوزه حمل‌ ونقل و ترافیک شهر نیز تحت‌الشعاع قرار گرفت که اکنون توانسته‌ایم بخش حمل‌ ونقل را نیز بر اساس شرایط جدید تا حدودی مدیریت کنیم.

طاهرخانی افزود: باید بتوان در حوزه حمل‌ ونقل، زبان مشترک با دستگاه‌های خارج از شهرداری ایجاد کنیم تا مسائلی که بر اثر نبود درک مشترک رخ می‌دهد، برطرف شود.

وی ادامه داد: در حوزه حمل‌ ونقل و ترافیک، نگاه روانشناسی و اجتماعی حاکم است و برای مدیریت آن باید موضوعات انسانی را به طور جد لحاظ کرد.

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین نیز در این دیدار با تاکید بر اهمیت حمل‌ ونقل در توسعه پایدار اظهار کرد: بهبود حمل‌ ونقل می‌تواند ارتقای سطح رفاه شهروندان را به دنبال داشته باشد.

زرآبادی‌پور افزود: حوزه حمل‌ ونقل و ترافیک شهرداری تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به شهروندان می‌کند؛ به طوری که علاوه بر خدمات پیشین، پروژه‌هایی را نیز اجرا کرده و تعدادی را هم در دستور کار دارد که در زمان مقرر به بهره‌برداری خواهند رسید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.