بازدید سایت : ۳۵۰۴۷
مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین:

3کارگر بر اثر استنشاق گاز سمی در بویین زهرا جان خود را از دست دادند

مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین اظهار داشت: دلیل فوت 3 کارگر در چرم‌شهر بویین‌زهرا استنشاق گاز سمی بوده است و 2 کارگر ایرانی به دلیل تلاش برای نجات یک کارگر افغانستانی جان خود را از دست دادند.

 3کارگر بر اثر استنشاق گاز سمی در بویین زهرا جان خود را از دست دادند
تین نیوز

قزوین- مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین اظهار داشت: دلیل فوت 3 کارگر در چرم‌شهر بویین‌زهرا استنشاق گاز سمی بوده است و 2 کارگر ایرانی به دلیل تلاش برای نجات یک کارگر افغانستانی جان خود را از دست دادند.

قدرت اله مهدیخانی اضافه کرد: این شرکت تازه‌ تأسیس در حوزه تولید روغن‌های صنعتی است که با اجرای فرآیند بازچرخانی روغن سوخته خودرو و تصفیه و فرآوری آن روغن صنعتی را استحصال می‌کند و به همین دلیل دیگ‌های بزرگ روغن با ابعاد 6 متر در 2 متر دارد که یکی از کارگران اهل کشور افغانستان در یکی از این دیگ‌ها سقوط کرده است.

وی ادامه داد: یکی از افراد متوفی تبعه افغانی و دو متوفی دیگر ایرانی هستند که در این حادثه در دیگ روغن افتاده‌اند، تلاش داشتند تا همکار خود را از مرگ نجات دهند، اما متأسفانه هر 3 کارگر اسیر گاز‌های سمی و کشنده دیگ روغن شده و در دم جان خود را از دست داده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استان گفت :ارتفاع این دیگ ها 50 سانتی متر است بنابراین احتمال غرق شدن کارگران در دیگ روغن کارخانه مذکور وجود ندارد.

مهدیخانی در پایان گفت : دلیل اینکه این سقوط با سهل‌انگاری کارگران و یا به دلیل مستقر نشدن تجهیزات ایمنی توسط شرکت اتفاق افتاده در دست بررسی است، اگر مشخص شود که اهمال از سوی شرکت اتفاق افتاده، بدون شک این شرکت باید دیه و خسارت واردشده به خانواده این 3 کارگر را بپردازد.اما اگر معلوم شود که سقوط کارگران به دلیل سهل‌انگاری خود آنها بوده، پرداخت خسارت به خانواده‌های آنها منتفی خواهد شد که در این مورد نظر پزشکی قانونی و قاضی دادگاه تعیین‌کننده خواهد بود.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.