بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

◄ اجرای 22 طرح راهداری در قزوین با اعتباری بالغ بر 122 میلیارد ریال

در پنجمین روز از هفته دولت هشت طرح راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای استان قزوین در شهرستان قزوین به طول ۴۳ کیلومتر به یهره برداری رسید.

اجرای 22 طرح راهداری در قزوین با اعتباری بالغ بر 122 میلیارد ریال
تین نیوز

قزوین- سارا غلامی| در پنجمین روز از هفته دولت هشت طرح راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در شهرستان قزوین به طول ۴۳ کیلومتر به یهره برداری رسید.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین عنوان کرد: این تعداد طرح شامل عملیات مرمت،  بهسازی و روکش آسفالت با مجموع ۹۱کیلومتر و با اعتبار ۱۲۲ میلیارد ریال در طول ایام هفته دولت در حال بهره برداری است.

به گزارش تین نیوز، عملیات روکش آسفالت حفاظتی آزادراه قزوین- کرج و کنارگذر و عملیات بهسازی و روکش آسفالت محورهای بوئین زهرا- دانسفهان، قزوین- بهرام آباد – الموت، بهسازی و آسفالت محور قزوین- بوئین زهرا، زین آباد-قلعه گنجی، محور قدیم و آزادراه قزوین-رشت و شامی شاپ-دانسفهان را بخشی از طرح های مهمی عنوان کرد که طی هفته دولت به طور رسمی به بهره برداری می رسند.

در پنجمین روز از هفته دولت هشت طرح راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با حضور ابوالحسن کبیری معاون سیاسی،  امنیتی و اجتماعی استاندار،  عباس کاظمی فرماندار قزوین و امیر علی پور معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین به طول 43 کیلومتربه بهره برداری رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.