بازدید سایت : ۹۰۰۶۷

۲۰ راننده اتوبوس متخلف تعلیق شدند

۱۵۰ پرونده تخلف رانندگان این ناوگان در ۲۵ جلسه کمیته انضباطی رانندگان درون شهری مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد، ۲۰ راننده متخلف از یک روز تا یک هفته تعلیق از کار شدند.

۲۰ راننده اتوبوس متخلف تعلیق شدند
تین نیوز |

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: ۱۵۰ پرونده تخلف رانندگان این ناوگان در ۲۵ جلسه کمیته انضباطی رانندگان درون شهری مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد، ۲۰ راننده متخلف از یک روز تا یک هفته تعلیق از کار شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سید محمدمهدی تقوی اظهار کرد: کمیته انظباطی همچین برای ۱۳۰ مورد پرونده ارجاعی نیز با توجه به اظهارات شاکیان و محرز شدن تخلف، ضمن اخد تعهد کتبی از رانندگان متخلف موضوع را نیز درج در پرونده نامبردگان کرد.

تقوی با بیان اینکه واحد رسیدگی به شکایات سازمان اتوبوسرانی شهرداری قروین، با ذکر دلایل و پس از بررسی اظهارات متخلفان، براساس آیین نامه اجرایی انضباطی رانندگان اقدام به معرفی متخلفان به هیات انضباطی می کند، تاکید کرد: این اقدام به منظور ایجاد رفاه و بالابردن سطح خدمات سرویس دهی به شهروندان، بهبود شرایط و رعایت قانونی در محیطی سالم اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: تردد خارج از خط تعیینی سازمان، عدم همکاری با سازمان، عدم رعایت شئونات اسلامی، اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان های شیمیایی، کار با اتوبوس بدون گواهی معاینه فنی و همچنین امتناع از حمل مسافر از جمله تخلفات اتوبوسرانان است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین یادآور شد: براساس جدول تخلفات و تنبیهات آیین نامه اجرایی و انضباطی، واگذاری اتوبوس به بخش غیر دولتی در هیات انضباطی صورت می گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.