بازدید سایت : ۳۵۰۴۷
‌ذوالنور خبر داد:

اعلام آمادگی یک سرمایه‌گذار توانمند برای تکمیل منوریل قم

‌نماینده مردم قم در مجلس ‌گفت: یک سرمایه گذار توانمند، بدون چشمداشتی به تسهیلات بانکی، برای تکمیل منوریل قم اعلام آمادگی کرده است.

اعلام آمادگی یک سرمایه‌گذار توانمند برای تکمیل منوریل قم
تین نیوز

‌نماینده مردم قم در مجلس ‌گفت: یک سرمایه گذار توانمند، بدون چشمداشتی به تسهیلات بانکی، برای تکمیل منوریل قم اعلام آمادگی کرده است.

‌به گزارش‌ تین‌نیوز و به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مجتبی ذوالنور در هشتاد و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر در سالن جلسات ساختمان شهید باکری عنوان کرد: قم باید به قطب گردشگری مذهبی تبدیل شود و برای دست یافتن به این هدف باید زیرساخت‌های لازم، تجهیز شود.

‌وی افزود: می توان به سمتی حرکت کرد که قم، بارنداز تمام توریست‌های مذهبی کشور شود. ‌اگر قم به چنین ظرفیتی دست یافت، اشتغال و اقتصاد این شهر نیز رفع می شود، در این راستا نیاز به برنامه ریزی دقیق و همراهی بخش های دولتی با بخش خصوصی داریم.

نماینده مردم قم در مجلس بیان کرد: هر صنعتی که به قم می آید باید با آب و هوای قم و فرهنگ این شهر تطابق داشته باشد،از طرفی با عوارض دولتی نیز نمی توان زیرساختهای قم را تکمیل کرد به همین دلیل مشکل اشتغال قم با صنعت حل شدنی نیست.

وی اظهار کرد: با توجه به شرایط فرهنگی و آب و هوایی قم، چاره ای به جز توسعه گردشگری مذهبی در قم وجود ندارد.

‌ذوالنور گفت: بنده در طول سه سال پیگیری چراغ خاموش جهت رفع مشکل منوریل، راهکارهایی را ارزیابی کردم تا این پروژه متوقف شده که همچون آئینه دق و یک ابوالهول جلوی چشم مردم است را راه اندازی کنیم.

وی افزود: یک سرمایه گذار توانمند، بدون چشمداشتی به تسهیلات بانکی، برای تکمیل منوریل قم اعلام آمادگی کرده است.  ‌به زودی با حضور این سرمایه گذار، منوریل تعیین تکلیف می شود.

وی خاطرنشان کرد: توقف پروژه های بزرگی چون فرودگاه و منوریل قم به صلاح نیست از طرفی نیز نمی توان منوریل را تخریب کرد.

‌ذوالنور تصریح کرد: این سرمایه گذار توان سرمایه گذاری چند هزار میلیاردی را به شرط اینکه مانعی فراروی او قرار نگیرد و او را درگیر بروکراسی ها نکنند، دارد و در رابطه با سرمایه گذاری نیز محدودیتی نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.