بازدید سایت : ۵۳۱۴۷

◄ طرح میکروسرفیسینگ در آزادراه قم تهران عملیاتی شد

با اعتباری بالغ بر 60 میلیاردریال، پروژه میکرو سرفیسینگ ( روکش حفاظتی آسفالت) درطول 7 کیلومتر از لاین شرقی آزادراه قم - تهران اجرایی شد.

طرح میکروسرفیسینگ در آزادراه قم تهران عملیاتی شد
تین نیوز |

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم گفت: با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال، پروژه میکرو سرفیسینگ ( روکش حفاظتی آسفالت) در طول 7 کیلومتر از لاین شرقی آزاد راه قم - تهران اجرایی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم، رئیس اداره نگهداری راه های این اداره کل از عملیاتی شدن طرح روکش حفاظتی آسفالت (میکرو سرفیسینگ) در آزاد راه قم- تهران خبرداد.

* برای دریافت سریعتر اخبار و تحلیل های مهم حوزه حمل و نقل اینستاگرام تین نیوز را دنبال کنید. برای عضویت در اینستاگرام «تین نیوز» اینجا کلیک کنید.

محمد معارف وند ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: با عنایت به موقعیت آزاد راه قم- تهران که به عنوان سومین محور ترافیکی، کریدور ارتباطی 17 استان با مرکز کشور است، ارتقا ضریب ایمنی و تسهیل ترافیک آن در اولویت برنامه های این اداره کل قرار دارد.

وی افزود: از آنجا که پروژه های عمران جاده ای، بویژه در حوزه نگهداری سطوح آسفالتی، ضمن افزایش ضریب بهره وری، در کاهش حوادث محتمله جاده ای نقش بسزایی دارند، در قالب طرحی پیمانی نسبت به اجرای روکش حفاظتی آسفالت (میکروسرفیسینگ) در طول 7 کیلومتر از لاین شرقی آزاد راه قم- تهران اقدام شد.

گزارش مهم روز را بخوانید؛

◄ همه انتصاب های مدیرعامل راه آهن در سه ماه گذشته+ اسامی مدیران

 

معارف وند میکروسرفیسینگ را در زمره روش های نوین حفاظتی اسفالت دانست و گفت: با توجه به وضعیت سطوح آسفالتی آزاد راه قم- تهران، به منظور افزایش ضریب بهره وری آن، استفاده از این نوع روکش حفاظتی مناسب تشخیص داده و به مرحله اجرا گذاشته شد.

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم میزان اعتبار تخصیصی این پروژه را بالغ بر 60 میلیارد ریال عنوان کرد و تصریح نمود: تمامی هزینه های اجرایی پروژه روکش حفاظتی آسفالت (میکرو سرفیسینگ) آزاد راه قم- تهران از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تامین شده است.

محمد معارف وند بابیان این موضوع که درحال حاضر، چندکارگاه عمران جاده ای دیگر در آزاد راه قم- تهران به فعالیت مشغول  هستند، یادآور شد: با توجه به مطالعات میدانی صورت گرفته، متناسب با وضعیت آسفالتی هر قطعه از آزادراه قم- تهران، با اجرای طرح هایی از جمله: لکه گیری هندسی، درزگیری، اسکراب سیل، سندسیل وروکش آسفالت گرم بهسازی می شوند.

وی سرعت مناسب در اجرا، عدم آسیب های زیست محیطی، صرفه اقتصادی و...از جمله مزایای استفاده از روکش حفاظتی آسفالت (میکروسرفیسینگ) دانست و گفت: این لایه حفاظتی آسفالت ترکیبی از قیر امولسیون، سیمان، آب، لاتکس، مصالح سنگی دانه بندی شده و.... بوده که توسط دستگاهی مخصوص و کاملا ایرانی، بر سطوح جاده ای پاشش و ضمن نفوذ در خلل و فرج آسفالت، از تخریب آن تا حد قابل ملاحظه ای می کاهد.

معارف وند بازه زمانی پروژه را سه ماهه  اعلام و اظهار داشت: این طرح حداکثر تا پایان شهریور ماه سال جاری اجرا و به بهره برداری خواهد رسید.

وی تاکید کرد: با توجه به سیال بودن این محلول، پس از پاشش نیازمند بازه زمانی شش ساعته ای جهت بازدهی مناسب می باشد، لذا از مترددین گرامی درخواست میگردد ضمن همکاری با مجریان پروژه، در افزایش ضریب بهره وری آن بارعایت موارد موضوعه ساعی باشند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس پاسخ

    به فکر ترمیم آسفالت جاده ها و آزاد راه های دیگر پانند قزوین زنجان و زنجان تبریز نیز باشید ۰

    • ناشناس

      جاده از شمال ایران به جنوب رو درست کنید . جاده ها مخصوصا قم به بعد به سمت جنوب افتضاح هست و با وجود این همه تردد اصلا استاندارد نیست. جاده های پرتردد باید درالویت باشندنه جاده های شمال غرب که اصلا تردد خاصی توش نیست اما بیش ازحد بهش رسیدگی میشه.

    • علی

      این کار ارزش خبری و رسانه ای
      شدن داشت؟؟؟؟؟!!!!!!

    • نه به اعتماد

      جاده های قیدار رو فراموش کردید!

  • ناشناس پاسخ

    هفت کیلومتر ،گفتن داره

  • جلال7 پاسخ

    وصله پینه .که چه بایک باران دیگه چال انددرونه.که چه شه.

  • ناشناس پاسخ

    حرامتون باشه بقیه جاده ها نمیرسین

    • ایمان

      تردد در تهران و ... مقایسه کردی با جاده هایی که سالی یه دونه ماشین میخوادازش رد شه؟

  • ناشناس پاسخ

    سلام فقد بودجه برای تهران‌00استان خوزستان کشک

    • نرگس

      اول اینکه جمعیت تهران و تردد در مسیر منتهی به تهران رو باکجا مقایسه کردی؟ لابدبا شمال غرب که نه مسیرگردشگریه. جاده درست حسابی باید جاهایی باشه که تردد زیاد از حد توش میشه نه جایی که مگس پرنمیزنه.

  • ایرانی پاسخ

    کیلومتری چند عجب بخور بخور بخدا

  • قلی پاسخ

    شاهکار کردید بعد 45سال به فکر آسفالت تهران قم میکننین لرستان اراک اصفهان قزوین زنجان سرچم اردبیل تبریز شمال واقعه این مسئولین ما نمی‌فهمند تمام تصادفات جاده ای همه بر میگرده به خرابی جاده هامون. خجالت بکشید آزاد راه ازنا به سمت اراک الان 20ساله دارن روش کار میکنن هنوز درست نشده این همه تلفات .

  • امیر پاسخ

    به قدری پولمون قدرتمنده که هر کیلومتر حدود یک میلیارد تومن هزینه ورداشته

  • ناشناس پاسخ

    یه فکری به حال پل فردیس بکنید تورو خدا اسفالتش بکنید تورو اون دینی که میپرستید اگر شیعه سنی بی دین بادین بت پرست اتش پرست خورشید پرست ماه پرست کمونیست داعشی منافق ایرانی غیر ایرانی ترک لر بلوچ شمالی جنوبی شرقی وغربی و.... هستید التماس میکنم پل فردیس رو اگر عرضه ندارید درست کنید یک مزایده مناقصه چه میدونم ۴ تا مهندس بیاد این پل رو درست کنه شصت پاتون رو میبوسم

  • محمد پاسخ

    اونایی که نظر دادند حداقل یک بار درست بنویسند تا بفهمیم چی میگن !!!

  • نیماغ پاسخ

    ازقم به سمت کاشان وبعدازکاشان مسیررفتوبرگشت جاده افتضاحه هفته قبل باچهارتاسرنشین درمسیرقم کاشان نیمه شب چرخ ماشینم بایک چاله برخوردکردکه باعث کج شدن رینگ وپنچری لاستیک شدواقعابااین همه عوارض که پرداخت میشه چراجاده به این مهمی لکه گیری وروکش نمیشه هرچندکیلومترهم عوارضی زده شده اینهمه پول کجامیره

  • ناشناس پاسخ

    جاده تهران گرگان افتضاح هست چرا درست نمی‌کنید این سرمایه ای که کشور داره ۵۰ سال هست .اون جاده هست گریه داره کارای مسولین .متاسفانه بفکر نیستید .همش حرف حرف حرف .

  • ناشناس پاسخ

    جاده های شما از همه شلوغ تر و پر تردد تر از همه داغون تر .به ایران نمی‌رسید اگه نه بهشت میشه .فقط در حد حرف زدن همین .

  • Mojtaba پاسخ

    جه خبره کیلومتری یک میلیارد

  • رامین پاسخ

    با سلام،
    از سمت کرج به تهران یک کیلومتر بعد از پل کلاک تا نزدیک کاروانسرا سنگی چاله هایی داره که ما موتور سوارها باید اشهدمون رو بخونیم تا از اون مسیر عبور کنیم خیلی وقت است که به همین صورت است خواهش میکنم رسیدگی کنید.

  • رضا پاسخ

    خداوکیلی یه پشت بام وصله پینه کنین چقد میشه. ؟؟

  • محسن پاسخ

    این پروژه رو هم نیمهکار ول میکنند میرن پول ها رو می‌دزدند ده درصدی رو خرج جاده میکنند

  • ناشناس پاسخ

    فقط دزدی ۶کیلومتر ۶ میلیارد اینم برا دزدی بوده

  • مهدی آذر پاسخ

    چرا اول جاده قم این همه جاده داغون داریم جاده قم که مثل کره صافو یدسته

  • ح پاسخ

    سلام کلیه راهای آزادراه‌ها جاده‌های شهری بین شهری حتی روستایی نیاز مند تعریض خط گشی نصب چراغ چشمک زن نصب راجرز جدا کننده حذف شیب و پیچ تند هستند و با نصب دستگاه‌های جمع آوری انرژی حرکتی خودروها در تمام آزاد راهای روشنایی مناسب در کل مسیر افزایش پیداکنه و رستوران‌ها و مکان‌ها برای استراحت بیشتر شن و با توسعه راه‌ها و اتصال مراکز بخش بهم روستاها از بن بستدخارج و همجوره بهشون توجه شه گاشت درختان کم آب بر میتونه خیلی کارساز باشه نصب دوربینهای بیشتر و دز نهایت کنترل ماهواره‌ای راه‌ها خیلی میتونه مفید باشه جاده آهنگران به ساروق در نزدیکی ساروق پیچ شیب و کم عرض هست فراهان استان ورودی خودروهای سنگین از کمربندهای برن وجاده جدا داشته باشن در کل کشور ومکانها بهموتزدیک شهرها ازرحالت عبوریرخارج سن

  • روح اله پاسخ

    سلام
    نگهداری جاده فقط ،فقط شریف آباد گرمسار . رفت برگشت ، هم خط کشی هم شبرنگ ، و هم آسفالت
    بنده از دست اندرکاران این مسیر کمال تشکر را دارم.

  • ناشناس پاسخ

    اتوبان قم به کاشان در هر دو مسیر رفت و برگشت افتضاح است. با این همه عوارض که هر سال هم گرانتر می‌کنند چرا آسفالت این اتوبان را اصلاح نمی‌کنند ؟

  • حمیدرضا زمانی پاسخ

    با سلام ضمن تشکر از کار خوب و پسندیده جهت روکش آسفالت آزاد راه قم تهران و روشنایی مناسب مسیر متاسفانه آزاد راه قم گرمسار وبالعکس در طول مسیر به غیر از نزدیک تقاطع چرم شهر و آزاد راه غدیر و امام زاده عبدالله سیستم روشنایی نداشته واکثر تابلوهای راهنما نوشته هایش از بین رفته است در حالیکه عوارض از ۱۸ هزارتومان به ۲۳ هزار تومان افزایش پیدا کرده است .خواهشمند است به وضعیت این آزاد راه مورد تردد زایرن آقا امام رضا (ع),وحصرت معصومه (س)رسیدگی فرمایید.با تشکر

  • محمد پاسخ

    خطوط کشی هم مهم هست لطفا خطوط کشی تهران کرج. کرج قزوین رو نوسازی کنید اسفالت ها رو اصلاح کنید

  • ناشناس پاسخ

    به خدا اگر مسئولان دزد رو بردارید مسئولان کمتردزدرابگذارید خیلی بهترمیشه