بازدید سایت : ۴۶۸۸۳

سرویس مستقیم ناوگان اتوبوسی قم نجف راه اندازی شد

روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای قم در اطلاعیه ای اعلام کرد: سرویس مستقیم و منظم ناوگان اتوبوسی قم نجف راه اندازی شد.

سرویس مستقیم ناوگان اتوبوسی قم نجف راه اندازی شد
تین نیوز

روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای قم در اطلاعیه ای اعلام کرد: سرویس مستقیم و منظم ناوگان اتوبوسی قم نجف راه اندازی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم، در این اطلاعیه آمده است: سرویس اتوبوسی قم نجف( ویژه سفرهای اربعین ) راه اندازی و این خط آماده سرویس دهی به زائران طی یک ماه می باشد.

اطلاعیه حاکیست: زمان حرکت اتوبوس مستقیم خط قم نجف هرروز عصر و کاربران محترم جهت تهیه اینترنتی بلیت، به سکوهای مجاز مراجعه نمایند.

روابط عمومی راهداری قم همچنین اعلام کرد: تنها محل ارائه بلیت اتوبوس سفرهای اربعین ( اعم از مقاصد مرزهای اربعینی و نجف اشرف ) در استان قم، پایانه مرکزی شهرستان قم( کوثر) است و هیچگونه ارتباطی بین این اداره کل و مراکز و دفاتر فروش بلیت اتوبوس در سطح شهرستان قم وجود نداشته و از کاربران محترم که مایل به تهیه حضوری بلیط اتوبوس سفرهای اربعین هستند در خواست می شود صرفا به پایانه کوثر شهرستان قم مراجعه نمایند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: به منظور مدیریت شبکه عرضه، و جلوگیری از فروش بلیت بالاتر از نرخ مصوب وهمچنین تسهیل در تهیه و خرید بلیت، این اداره کل،طرح فروش گسترده بلیط به صورت اینترنتی به مقاصد مرزهای اربعین به ویژه مهران و نیز نجف اشرف را دستور کار خود قرار داده است.

روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم از زائران درخواست کرده ، با توجه به محدودیت های محتمله در عرضه، نسبت به تهیه بلیت تسریع و از موکول نمودن این مهم به روزهای پایانی طرح خودداری کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.