بازدید سایت : ۴۰۱۲۶

قبول انصراف پیمانکار بهره بردار پارک سوار شمالی کلان شهر قم

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم از قبول انصراف پیمانکار بهره بردار پارک سوار شمالی به دلیل اهمال در انجام تعهدات و با هدف ارتقای خدمات در این پارک سوار خبر داد.

قبول انصراف پیمانکار بهره بردار پارک سوار شمالی کلان شهر قم
تین نیوز

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم از قبول انصراف پیمانکار بهره بردار پارک سوار شمالی به دلیل اهمال در انجام تعهدات و با هدف ارتقای خدمات در این پارک سوار خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، زین العابدین قراچورلوی با اشاره به جایگاه ویژه مجموعه پارک سوار شمالی در ایجاد نظم و انضباط تردد و پارک خودروهای باری و اتوبوس های بین شهری در ورودی شهر قم اظهار کرد: ارائه خدمات موردنیاز رانندگان و مسافران در این پارک سوار از برنامه هایی است که با تأکید و پیگیری ویژه ای از سوی مجموعه شهرداری قم دنبال می شود.

قراچورلوی با اشاره به نوع بهره برداری از این پارک سوار در قالب پیمانکاری افزود: هرساله در راستای انجام امور نگهداری و خدمات رسانی در این پارک سوار بر اساس آئین نامه ها و دستورالعمل های معاملاتی، از طریق فراخوان عمومی نسبت به واگذاری امور بهره برداری و نگهداری از پارک سوار شمالی مطابق با شرح خدمات مشخص اقدام می گردد.

وی با اعلام کاهش سطح خدمات ارائه شده در ماه های اخیر توسط پیمانکار بهره بردار تصریح کرد: پس از چندین مرحله اخطار و هشدارهای لازم، با توجه به ادامه مشکلات و احراز اهمال پیمانکار، قبول انصراف پیمانکار در دستور کار قرار گرفت و به انجام رسید.

قراچورلوی تاکید کرد: مدیریت پارک سوار، پذیرش و ترخیص خودروهای سنگین، امور نگهبانی و حفاظت، آمادگی سرویس های بهداشتی و هماهنگی با دفاتر شرکت های حمل ونقلی مستقر و فعالیت مجموعه های رفاهی و خدماتی پارک سوار شمالی از جمله موضوعاتی است که انجام آن باید توسط پیمانکار بهره بردار به انجام برسد.

وی مدیریت مستقیم این پارک سوار توسط سازمان پایانه ها تا انجام تشریفات برگزاری معاملات را یادآور شد و گفت: با توجه به اهمیت این پارک سوار و لزوم ارائه خدمات در بخش های مختلف به رانندگان و مسافران، این خدمات به صورت امانی و توسط بخش های مرتبط در سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم انجام خواهد گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.