بازدید سایت : ۲۱۹۷۳

پیش فروش بلیت سفرهای ایام پایانی ماه صفر در قم آغاز شد

طرح پیش فروش اینترنتی بلیت اتوبوس، ویژه سفرهای ایام پایانی ماه صفر به مقصد شهر مقدس مشهد، با نرخ های مصوب آغاز شد.

پیش فروش بلیت سفرهای ایام پایانی ماه صفر در قم آغاز شد
تین نیوز

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم اعلام کرد: طرح پیش فروش اینترنتی بلیت اتوبوس، ویژه سفرهای ایام پایانی ماه صفر به مقصد شهر مقدس مشهد، با نرخ های مصوب آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، بر اساس اطلاعیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم، این طرح به منظور مدیریت عرضه و جلوگیری از افزایش نرخ بلیت توسط برخی سودجویان و نیز تسهیل در تهیه و خرید بلیت اجرا می شود.

متقاضیان می توانند جهت تهیه اینترنتی بلیت اتوبوس سفرهای ایام پایانی ماه صفر (مقصد شهر مقدس مشهد) به آدرس Ravi.rmto.ir و سایر سکوهای اینترنتی معتبر مراجعه نمایند.

در ادامه این اطلاعیه بر عدم هرگونه ارتباط این اداره کل با مراکزی تحت عنوان دفاتر فروش بلیت اتوبوس در سطح شهر تاکید و از زائران درخواست شده در صورت تمایل به خرید حضوری بلیت، صرفاً به دفاتر شرکت های مسافری در پایانه کوثر شهرستان قم مراجعه نمایند.

همچنین آن دسته از هیئت های مذهبی، کاروان های زیارتی که قصد سفر با اتوبوس در اختیار (دربستی) را دارند، ضمن مراجعه به پایانه مرکزی قم و یا این اداره کل، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند. 

با توجه به ضرورت برنامه ریزی جهت مدیریت عرضه بلیت، زائران گرامی نسبت به تهیه بلیت سفرهای ایام پایانی ماه صفر تسریع فرمایند.

به گزارش ایسنا؛ تلفن گویای ۱۴۱ و نیز کارکنان این اداره کل (مستقر درپایانه های شهر قم) آماده پاسخگویی به مراجعات تلفنی و حضوری کاربران، جهت رسیدگی به مسائل و مشکلات مرتبط (اعم از گران فروشی، فروش خارج از شبکه رسمی عرضه بلیت) هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.