بازدید سایت : ۸۳۱۳۷

تحولات اتوبوسرانی قم قابل تقدیر است

تحولات شهر قم در حوزه حمل ونقل عمومی و اتوبوسرانی موجب ارتقای رضایتمندی شهروندان شده و قابل تقدیر است.

تحولات اتوبوسرانی قم قابل تقدیر است
تین نیوز |

معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور گفت: تحولات شهر قم در حوزه حمل ونقل عمومی و اتوبوسرانی موجب ارتقای رضایتمندی شهروندان شده و قابل تقدیر است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، سید سجاد انوشه پنجشنبه پنجم مهر  در بازدید از سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم و آشنا شدن با تحولات این سازمان در حوزه ارائه خدمت به شهروندان، اظهار کرد: تحولات اخیر شهر قم در حوزه حمل ونقل شهری و اتفاقات جدید سازمان اتوبوسرانی قم قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه در شهرداری قم و بخش حمل ونقل همگانی این شهر اقدامات بسیار خوبی انجام شده است، افزود: این اتفاقات نشان از رضایتمندی شهروندان دارد.

معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور با اشاره به تحولات رخ داده در سازمان اتوبوسرانی قم خاطرنشان کرد: از جمله این اقدامات رصد اتوبوس ها از راه دور و نظارت به صورت هوشمند با استفاده از ابزارهای روز است که قدم ارزشمندی محسوب می شود و توانسته است نیروی انسانی را چابک کند.

انوشه تاکید کرد: با این کار ناظران سازمان اتوبوسرانی قم می توانند پوشش بسیار حرفه ای بر نظارت های خود داشته باشند و این الگوی خوبی برای دیگر کلان شهرهای کشور است.

وی با اشاره به شرایط نظم و انضباط حاکم بر سازمان اتوبوسرانی قم گفت: استفاده از ابزارهای نوین و کاهش سرفاصله های زمانی، رضایت شهروندان قمی نسبت به اتوبوسرانی را افزایش داده است و دسترسی به خدماتی که وجود دارد را به بهترین شکل مهیا کرده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.