بازدید سایت : ۴۹۹۰۳

◄ طرح بهسازی کمربندی امام علی شهرستان قم /اجرای شش ماهه پروژه بهسازی خیابان آیت الله طالقانی قم

با اعتباری افزون بر ۳۵۰ میلیارد ریال طرح بهسازی مقاطعی از کمربندی امام علی(ع) شهرستان قم درقالب عملیات درزگیری، لکه گیری و روکش آسفالت اجرایی شد.

طرح بهسازی کمربندی امام علی شهرستان قم /اجرای شش ماهه پروژه بهسازی خیابان آیت الله طالقانی قم
تین نیوز |

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم اعلام کرد: با اعتباری افزون بر ۳۵۰ میلیارد ریال طرح بهسازی مقاطعی از کمربندی امام علی(ع) شهرستان قم در قالب عملیات درزگیری، لکه گیری و روکش آسفالت اجرایی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزرات راه و شهرسازی از استان قم، سید حسن خلیلی نیا، معاون راهداری این اداره کل از اجرایی شدن طرح بهسازی کمربندی امام علی(ع) شهرستان قم خبرداد.

خلیلی نیا در ادامه افزود: با توجه به تردد چشمگیر وترافیک ترکیبی کمربندی شهرستان قم، ارتقا سطح سرویس و افزایش ضریب ایمنی این محور، از اولویت های اداره کل متبوع بوده و همه ساله درقالب پروژه های مختلف (اعم از پیمانی- امانی) به اجرا گذاشته می شوند.

وی با یادآوری این مطلب که طول کمربندی امام علی(ع) شهرستان قم بیش از ۲۰ کیلومتر است، گفت: با توجه به رصدهای میدانی صورت گرفته و احصا نقاط آسیب دیده این محور، طرح بهسازی قطعاتی از آن در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با توجه به بررسی میدانی صورت گرفته، طرح بهسازی قطعات آسیب دیده کمربندی امام علی(ع)، درقالب عملیات درزگیری با قیر پلیمری، لکه گیری هندسی و اجرا روکش آسفالت از اول آبان ماه سال جاری آغاز شد.

 معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم درخصوص مشخصات فنی و ابعاد عملیاتی پروژه گفت: در قالب پروژه بهسازی کمربندی امام علی(ع) شهرستان قم، افزون بر ۵۰ هزارمتر طول درزگیری با قیر پلیمری، ۸ هزار مترمربع لکه گیری هندسی و بیش از ۱۴۰ هزار مربع روکش آسفالت اجرا می شود.

خلیلی نیا میزان اعتبار اجرایی طرح بهسازی کمربندی امام علی(ع) شهرستان قم را بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: تمامی هزینه مورد نیاز اجرای طرح از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای تامین شده است.

وی دربخش دیگری از این خبر به بازه زمانی تکمیل پروژه پرداخت و گفت: با توجه به درپیش بودن ایام بارشی سال و همچنین ضرورت تسریع در تکمیل پروژه به دلیل نقش این کمربندی در هدایت ترافیک سفرهای برونشهری دراستان قم، ان شاا... با همت جمعی مجریان و دیگر عوامل مرتبط، شاهد تکمیل آن تا پایان فروردین ماه سال آینده باشیم.

خلیلی نیا درخاتمه ضمن تاکید برضرورت رعایت جامع مقررات ترافیک جاده ای توسط رانندگان محترم، عنوان کرد: از تمامی کاربرانی که از محل اجرای پروژه بهسازی کمربندی امام علی(ع) شهرستان قم تردد دارند، درخواست می شود ضمن رعایت جامع مقررات، همکاری و تعامل لازم با عوامل اجرایی را لحاظ کنند.

اجرای شش ماهه پروژه بهسازی خیابان آیت الله طالقانی قم

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: پروژه بهسازی خیابان آیت الله طالقانی، حدفاصل پل علیخانی و تقاطع عمار یاسر در مدت شش ماه اجرایی خواهد شد.

عباس حلوایی زاده امروز ۶ آبان ماه در جلسه قرارگاه پروژه های عمرانی شهرداری قم با اشاره به اجرای پروژه بهسازی محور عمار یاسر تا پل علیخانی، اظهار کرد: مدت زمان اجرای این پروژه ۶ ماه با اعتبار ۵۵۰ میلیارد ریالی است.

حلوایی زاده با بیان اینکه تاکنون ۴۰۰ متر کاتر زنی در پروژه انجام شده است، افزود: به علت محدودیت ها و تداخل پیاده و سواره، این پروژه به صورت فازبندی انجام می شود که در فاز نخست ۲۰۰ متر اجرایی می شود.

وی با تاکید بر اینکه به علت محدودیت ها و مشکلات، تخریب ها به صورت شبانه انجام می شود، تصریح کرد: این موضوع سبب کاهش توان اجرایی در پروژه شده و تدابیر لازم برای تسریع در اجرای پروژه اندیشیده شده است.

حلوایی زاده از تکمیل زیرساخت های خدماتی در روند اجرای پروژه خبر داد و گفت: بزرگ ترین مشکل در این پروژه، بعضی المان های مساجد و تکایا و تجهیزات دستگاه های خدمات رسان است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • هموطن

    مسولین محترم:ممنون اززحمات شما :ممنون هستیم هرچه زودتر از میدان جهاد به سمت بلوار۱۵ خردادتا میدان آسایشگاه پیگیر فاضلاب باشید:چاه های قدیمی خاکی هستند ورسوب بسته منازل کوچک هست و هزینه لایروبی نداریم چاه کن بعلت فرسودگی چاه وارد نمی شود و به علت کمی فضای حیاط و هزینه کندن چاه هم به مشکل خوردیم.خواهشمندم برای فاضلاب رسیدگی کنید.