ضعف خدماتدهی به گردشگران در آبشار «بیشه»
عدم خدماتدهی مناسب به گردشگران در منطقه تفریحی آبشار بیشه موجب بروز برخی نارضایتیها شده است و در همین راستا مدیرکل میراث فرهنگی به مشکلات موجود در این راستا واکنش نشان داده است.
عدم خدماتدهی مناسب به گردشگران در منطقه تفریحی آبشار بیشه موجب بروز برخی نارضایتیها شده است و در همین راستا مدیرکل میراث فرهنگی به مشکلات موجود در این راستا واکنش نشان داده است.
به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، لرستان دارای جاذبههای طبیعی و گردشگری بسیار زیبایی است که هر یک به تنهایی میتواند در توسعه گردشگری و رونق اشتغال در منطقه نقش مهمی داشته باشد.
آبشار بیشه در بین جاذبههای گردشگری لرستان دارای اهمیت بسیار زیادی است و در طول سال و به ویژه ایام تعطیلات عید و تابستان هزاران نفر از این جاذبه زیبا دیدن میکنند.
اما مشکلی که شاهد آن هستیم، کمبود امکانات و عدم خدماتدهی مناسب به گردشگران در این منطقه توریستی است.
نبود امکانات لازم و خدماتدهی نامناسب موجب گلایه بسیاری از گردشگران شده و این در حالی است که تا کنون اقدامی اساسی در جهت رفع این مشکلات صورت نگرفته است.
واکنش مدیرکل میراث فرهنگی لرستان به مشکلات آبشار بیشه
در همین راستا مدیرکل میراث فرهنگی لرستان بیان کرد: آبشار بیشه یکی از مهمترین ظرفیتهای گردشگری استان و کشور است که بنا بر دستور استاندار مدیریت این مجموعه از فرمانداری گرفتهشده و به سازمان میراث فرهنگی واگذار شده است
سید امین قاسمی بابیان اینکه آبشار بیشه از ابتدا زیر نظر دهیاری و فرمانداری خرمآباد قرار داشته است، افزود: با توجه به غرقشدگیهای تابستان و ضعف امکانات رفاهی این مجموعه، تا پایان تابستان سازمان میراث فرهنگی مدیریت این مجموعه را به دست خواهد گرفت.
امکانات موجود پاسخگوی گردشگران نیست
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایعدستی و گردشگری استان لرستان اظهار داشت: طی سال گذشته با پیگیریهای میراث فرهنگی یک سری اقدامات عمرانی در این منطقه صورت گرفت اما متأسفانه به علت وقوع سیل تمامی این زیرساختها تخریب شد که میزان این خرابیها را به وزارت کشور اعلام کردهایم.
قاسمی با اشاره به اینکه امکانات رفاهی آبشار بیشه جوابگوی حجم بالای گردشگران این مکان تفریحی نیست، تصریح کرد: برای حل مشکلات بیشه باید از ظرفیت بخش خصوصی و کمکهای دولتی استفاده کنیم متأسفانه بخش خصوصی که در حال حاضر مدیریت این مجموعه را بر عهده دارد بسیار ضعیف عمل کرده و پس از پایان قرارداد این پیمانکار در پایان تابستان پیگیر حل این مشکلات خواهیم بود.