بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

توزیع بیش از ۱۰۶هزار حلقه لاستیک بین رانندگان ناوگان برون‌شهری لرستان

از تیرماه ۹۷ تا ۲۶ تیرماه سال جاری تعداد ۱۰۶ هزار و ۱۱۰ حلقه لاستیک بین ناوگان عمومی باری و مسافری برون شهری استان توزیع شده است.

توزیع بیش از ۱۰۶هزار حلقه لاستیک بین رانندگان ناوگان برون‌شهری لرستان
تین نیوز

از تیرماه ۹۷ تا ۲۶ تیرماه سال جاری تعداد ۱۰۶ هزار و ۱۱۰ حلقه لاستیک بین ناوگان عمومی باری و مسافری برون شهری استان توزیع شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لرستان)، میثم قدمی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای لرستان گفت: از سال گذشته تاکنون سهمیه تخصیصی لاستیک استان ۱۱۰ هزار و ۳۹۷ حلقه بوده که از این میزان تا پایان روز ۲۶ تیرماه ۱۰۶ هزار و ۱۱۰ حلقه لاستیک بین رانندگان ناوگان عمومی برون شهری توزیع شده است.

وی با بیان اینکه ۱۷ هزار و ۲۰۰ حلقه از لاستیک های توزیع شده مربوط به سال جاری است، افزود: ثبت نام متقاضیان لاستیک بصورت حضوری و با مراجعه مالک ناوگان انجام می پذیرد که این امر توسط ۱۷ حوزه توزیع و با همکاری ۷۴ عامل فروش لاستیک انجام شده است.

قدمی با اشاره به روند توزیع لاستیک در استان گفت: از سال گذشته که توزیع لاستیک دولتی در کشور و استان با روش سامانه ای کلید خورد با برگزاری جلسات مشترک متعدد با حضور دستگاه های ذیربط و همچنین جلسه مستمر داخلی، هماهنگی های لازم در راستای مدیریت توزیع عادلانه و شفاف لاستیک و جلوگیری از تخلفات صورت گرفته است که خداروشکر مورد رضایتمندی متقاضیان بوده است.

وی اظهار کرد: در این مدت بازدیدهای میدانی مشترک با دستگاه های نظارتی و اجرایی برای شناسایی تخلفات احتمالی و نظارت بر روند توزیع انجام شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: تهیه اتاق مجزا و استقرار کارشناسان برای پاسخگویی به مراجعان، تامین زیرساخت های نرم افزاری، رسیدگی به شکایات سامانه شهراه و شکایات حضوری، تبیین شرح وظایف کارشناسان مربوطه و صدور ابلاغیه و اطلاع رسانی با تهیه و نصب بنر در پایانه ها، سایت اداره کل و رسانه های مجازی و مکتوب استان از اقدامات انجام شده در راستای مدیریت توزیع لاستیک دولتی بوده  است.

وی گفت: همچنین اخیرا در راستای تسهیل در روند دریافت لاستیک و دسترسی آسان مالکین ناوگان باری و مسافری ،امکان ثبت نام و دریافت حواله لاستیک بصورت غیرحضوری در سامانه اینترنتی kala.ntsw.ir فراهم شده که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به این سامانه و بدون نیاز به مراجعه حضوری اقدام به دریافت حواله لاستیک کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.