بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

جاده های لرستان سهم بسزایی در حمل ونقل کشور دارد

معاون مدیریت منابع وزارت راه وشهرسازی گفت: جاده های لرستان سهم بسزایی در حمل ونقل و جابه جایی کالا و بار در کشور دارد.

جاده های لرستان سهم بسزایی در حمل ونقل کشور دارد
تین نیوز

معاون مدیریت منابع وزارت راه وشهرسازی گفت: جاده های لرستان سهم بسزایی در حمل ونقل و جابه جایی کالا و بار در کشور دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، امیرمحمود غفاری روز شنبه بیست و ششم خرداد ماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: تمام پروژه های این استان به ویژه ابرپروژه راه آهن دورودـ خرم آباد دارای اهمیّت ویژه ای است.

وی افزود: لرستان یکی از اصلی ترین مسیرهای ارتباطی شمال به جنوب و غرب کشور است و توسعۀ زیرساخت های حمل ونقل و توسعه ریلی در این استان دارای مزیت های استانی و کشوری است.

معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی تأکید کرد: راه آهن دورود به خرم آباد از اولویت های این وزارتخانه است و تأمین منابع مالی و اعتباری این پروژه از محل تهاتر نفت انجام شده است.

غفاری با تأکید به اینکه جاده های لرستان سهم بسزایی در حمل ونقل و جابه جایی کالا و بار در کشور دارد، یادآور شد: جابه جایی کالا در محورهای این استان بروز خسارات به زیرساخت های لرستان را به دنبال دارد.

وی  یادآور شد: در سفر شهید آیت الله رئیسی به لرستان پروژه های خوبی در بخش راه و شهرسازی مصوب شد و سعی می کنیم این مصوبات را با برنامه ریزی های انجام شده پیگیری کنیم.

معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه وشهرسازی اعلام کرد: برنامه ریزی خوبی در بخش مسکن و تأمین زمین در لرستان انجام شده است، امّا بانک ها برای ارائۀ تسهیلات همکاری ندارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • علیرضا اسداللهی نودهی

    سلام باورکنید برادرم خواهرم اگر جاده وراه آهن تونل‌ها بزرگ وکوچک وپلهای بزرگ وکوچک لرستان را برای ساختن جاده وراه آهن برای ۱۰۰سال آینده مدنظر قرار گیرد وبا دید آینده نزدیک این کار کمک می‌کنند به سهولت تردد وسایل نقلیه قطاری خودروهای سواری برقی سرعت خوب موجب افزایش اشتغال می‌شود و کالاهای مصرفی وصادراتی لرستان در روستاها وشهرستانهای استان لرستان خیلی خیلی خوب زودتر انتقال می‌آید وارز وارد می‌کنند به عنوان افزایش بهبودی کامل اقتصادی و حجم عظیم سرمایه‌گذاری خارجی وداخلی که باعث ثروتمند ترشدن لرستان می‌شود

  • علیرضا اسداللهی نودهی

    سلام باورکنید سازمان تجارت جهانی خصوصا تجارت الکترونیک
    موجب افزایش اشتغال می‌شود صادرات لرستان اکثر ارگانیک است خیلی خیلی خوب بفروش برسد با بسته بندی اختصاصی شیک چشم نواز باید صادرات شوند واقعا بندر اختصاصی برای لرستان در نظر گرفته شود تا محصولات کشاورزی و دامداری صنایع دستی وسایر محصولات صادراتی در بندر مثلا گناوه یا بندر دیلم را یا تجار لرستانی اجاره کنند یا ۵۰درصد بخرند تا با سرمایه‌گذاری خارجی وداخلی لرستانی های ایران ومقیم خارج این پروسه صادرات را در کوتاه مدت صادرات کنید واردات اقلام مورد نیاز برای لرستان خیلی زود تامین شود