فعالیت ۴۶ مجتمع خدماتی- رفاهی بین راهی در طرح نوروزی مازندران
در این ایام کمیته نظارت بر مجتمع های خدماتی- رفاهی با تشدید نظارت خود به طور ویژه فعالیت و نحوه ارائه خدمات مجتمع های فعال در استان را مورد بازرسی قرار خواهد داد.

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از فعالیت ۴۶ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در طرح نوروزی خبر داد و گفت: در این ایام کمیته نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی با تشدید نظارت خود به طور ویژه فعالیت و نحوه ارائه خدمات مجتمع های فعال در استان را مورد بازرسی قرار خواهد داد.
به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، یاسر ابراهیمی معاون فنی و راه های روستایی این اداره کل اظهار کرد: طرح تشدید نظارت با توجه به پیش رو بودن سفر های نوروزی به منظور ایجاد بستر مناسب و بهره مندی کاربران جاده ای و آمادگی کامل جهت ارایه خدمات بهینه و مطلوب به مسافرین نوروزی در مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی و نماز خانه های بین راهی و در حال بهره برداری در دست اقدام است.
وی ادامه داد: باتوجه به برنامه ریزی های انجام شده و باتوجه به اهمیت عملکرد مجتمع های رفاهی بین راهی کارگروه ویژه ای با همکاری فرمانداری ها، میراث فرهنگی و گردشگری، اماکن، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، ستاد اقامه نماز و دانشگاه علوم پزشکی با مشارکت این اداره کل تشکیل شده است و اقدامات نظارتی خود را آغاز کرده اند که این بازدیدها تا پایان طرح نوروزی به صورت مستمر انجام خواهد شد.
ابراهیمی ساماندهی خدمات بین راهی و افزایش رفاه کاربران جاده ای را لازم دانست و توضیح داد: انتفاع بیشتر رانندگان و مسافران با ارائه خدمات متمرکز و مناسب در ایام سفر از دیگر مزایای احداث این مجتمع هاست و تلاش می شود با نظارت و بازرسی مستمر از این اماکن زمینه تحقق آن نیز فراهم شود.
وی گفت: لازم به ذکر است به منظور رفاه مسافران و کاربران جاده ای ، کارشناسان این اداره کل در قالب اکیپ های مختلف در ایام نوروز به طور مستمر از مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی، نمازخانه ها، جایگاه های سوخت و رستوران های بین راهی بازدید کردهو بر عملکرد آنان نظارت دارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف ضمن تاکید بر رفع نواقص موجود در صورت تکرار برخورد قانونی اعمال می شود.
معاون فنی و راه های روستایی در پایان با اشاره به تشدید نظارت خود به طور ویژه بر فعالیت و نحوه ارائه خدمات مجتمع های فعال در استان گفت: هم استانی ها و مسافران نوروزی در صورت مشاهده تخلف در مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی می توانند مراتب را از طریق سامانه ۱۴۱ و همچنین سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۱۴۱ انعکاس دهند.