بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

شروع ساخت داخل واگن های مترویی در شرکت ایریکو در ابهر

مدیرکل دفترحمل و نقل ریلی درون شهری سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور از آغاز ساخت واگن های مترویی در شرکت ایریکو در شهر ابهر در استان زنجان خبر داد.

شروع ساخت داخل واگن های مترویی در شرکت ایریکو در ابهر
تین نیوز

مدیرکل دفترحمل و نقل ریلی درون شهری سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور از آغاز ساخت واگن های مترویی در شرکت ایریکو در شهر ابهر در استان زنجان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، حسین رجب صلاحی با بیان مطلب فوق افزود: برای نخستین بار، بدنه یک رام قطار مترویی در کارخانه ایریکو واقع در ابهر استان زنجان ساخته شده است.

وی افزود: این رام قطار مربوط به بخش داخلی سازی قرارداد تأمین 315 دستگاه واگن جهت شهرهای تبریز، اصفهان و شیراز می باشد.

وی اضافه کرد: قرارداد تأمین 215 دستگاه واگن در داخل کشور با شرکت ایریکو در مهرماه 1395 به عنوان شریک ایرانی شرکت پوژن چین منعقد گردید.

وی همچنین توضیح داد: در طی این دوره تمامی جیگ و فیکسچرها جهت تولید بدنه ها و مونتاژ در کارخانه ایریکو نصب شده است.

رجب صلاحی در ادامه گفت:‌علی رغم اینکه طبق برنامه شرکت پوژن مدت 4 روز کاری برای مونتاژ بدنه درنظر گرفته شده بود ، لیکن با تلاش و همکاری بی وقفه کارگران و مهندسان شرکت پوژن و ایریکو، شرکت ایریکو ظرف مدت 2 روز عملیات تولید بدنه هر واگن را به پایان رساند.

وی افزود: در حال حاضر مونتاژ پنج بدنه واگن (اولین رام ) پایان یافته و به سالن رنگ برای عملیات رنگ آمیزی انتقال پیدا کرده است.

رجب صلاحی یاد آور شد: سال‌های گذشته قراردادی با شرکت پوژن به منظور ساخت 315 واگن مترو برای شهرهای شیراز، اصفهان و تبریز بسته شد که از این 315 واگن مترو 100 دستگاه می‌بایست به صورت مستقیم از خارج وارد می‌شد که این اقدام انجام و 215 دستگاه دیگر آن نیز بایستی در داخل ساخته می شد که این اقدام نیز از اواخر سال گذشته طی قراردادی اجرا شد.

وی اضافه کرد: با ساخت این واگن های مترویی، شرکت توسعه صنایع ریلی ایرانیان (ایریکو) به عنوان دومین واگن ساز داخل کشور شکل گرفته است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.