بازدید سایت : ۸۲۳۹۵

برنامه های صادق مالواجرد برای برون رفت از چالش های مسکن و حمل ونقل

برنامه وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در راستای برنامه هفتم توسعه است و برون رفت از چالش های مسکن و حمل ونقل در برنامه «فرزانه صادق مالواجرد» یافت می شود.

برنامه های صادق مالواجرد برای برون رفت از چالش های مسکن و حمل ونقل
تین نیوز

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برنامه وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در راستای برنامه هفتم توسعه است و برون رفت از چالش های مسکن و حمل ونقل در برنامه «فرزانه صادق مالواجرد» یافت می شود.

 

به گزارش تین نیوز، شارلی انویه تکیه عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ویژگی های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت چهاردهم اظهار کرد: من سه سال افتخار همکاری با وی در شورای عالی معماری و شهرسازی را داشتم و در این سه سال چیزی جز صداقت و تخصص ندیدم.

انویه یادآور شد: وی به کار تیمی اعتقاد دارد و به نظر کارشناسان احترام می گذارد و در  روز رای گیری کمک می کنم تا به عنوان اولین زن برای وزارت راه و شهرسازی انتخاب شود.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه مهندسین عمران به همه گرایش ها تسلط ندارند اما برای پر کردن خلاء ها می توانند از کارشناسان و مشاوران خبره استفاده کنند. 

انویه تکیه گفت:  برنامه وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در راستای برنامه هفتم توسعه است و برون رفت از چالش های مسکن و حمل ونقل در برنامه «فرزانه صادق مالواجر» یافت می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.