بازدید سایت : ۸۳۱۱۷

اجرای طرح پیاده راه مرکز شهر اراک از سر گرفته شد

اجرای ادامه مرحله نخست پیاده راه هسته مرکزی این شهر واقع در ضلع جنوبی خیابان امام خمینی(ره) حدفاصل زیر پل خیبر تا ابتدای خیابان شهربانی، طبق مصوبه شورای ترافیک استان مرکزی از سرگرفته شد.

اجرای طرح پیاده راه مرکز شهر اراک از سر گرفته شد
تین نیوز

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اراک گفت: اجرای ادامه مرحله نخست پیاده راه هسته مرکزی این شهر واقع در ضلع جنوبی خیابان امام خمینی(ره) حدفاصل زیر پل خیبر تا ابتدای خیابان شهربانی، طبق مصوبه شورای ترافیک استان مرکزی از سرگرفته شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، حسین عبداللهی فر در نشست هماهنگی اجرای ادامه پروژه پیاده راه هسته مرکزی شهر که با حضور نماینده پلیس راهور استان، رییس کمیسیون فنی، عمران، ترافیک و شهرسازی شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری برگزار شد، افزود: مقدمات اجرای این پروژه شهری که با مصوبه شورای ترافیک استان در دستور کار شهرداری قرار گرفته، در حال انجام است.

عبداللهی فر ادامه داد: در راستای آماده نمودن افکار عمومی جهت اجرای این پروژه شهری انسان محور، در روزهای دوشنبه، طرح دوشنبه های پاک اجرایی می شود، به این صورت که در ساعاتی از روز که جزییات آن به اطلاع شهروندان رسانده می شود، تردد خودروها در ضلع جنوبی خیابان امام خمینی(ره) از زیر پل خیبر تا ابتدای خیابان شهربانی ممنوع و تنها عابران پیاده می توانند در این معبر تردد کنند.

وی تصریح کرد: در دوشنبه های پاک، معبر و ضلع شمالی خیابان امام خمینی(ره) باز و تردد وسایل نقلیه در این معبر مجاز می باشد.

عبداللهی فر همچنین با اشاره به اینکه همراهی شهروندان و همکاری دستگاه ها به ویژه پلیس راهور با مجموعه شهرداری از عوامل مهم در موفقیت اجرای این پروژه شهری است، تاکید کرد: اجرای پروژه پیاده راه سازی با هدف تمرکززدایی از هسته مرکزی شهر انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.