بازدید سایت : ۳۴۳۶۵

ترمیم، بهسازی و نوسازی آسفالت کمربندی شمالی اراک

شهردار اراک از ترمیم، بهسازی و نوسازی آسفالت کمربندی شمالی این شهر خبر داد.

ترمیم، بهسازی و نوسازی آسفالت کمربندی شمالی اراک
تین نیوز

شهردار اراک از ترمیم، بهسازی و نوسازی آسفالت کمربندی شمالی این شهر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، علیرضا محمودی در مرکزی اظهار کرد: طرح ترمیم، بهسازی و نوسازی آسفالت کمربندی های شهر اراک با توجه به حجم بالای تردد وسایل نقلیه و ضرورت رسیدگی به این دو محور و معبر مهم شهری، توسط عوامل اجرایی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری در حال انجام است.

محمودی افزود: در راستای اجرای طرح ترمیم، بهسازی و نوسازی آسفالت کمربندی های سطح شهر، عملیات تراش آسفالت فرسوده کمربندی شمالی مقابل پلیس آگاهی، توسط عوامل اجرایی و ماشین آلات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری در دستور کار و اجرا قرار گرفته که با اتمام عملیات مذکور، روکش آسفالت این محور و معبر مهم شهری انجام می شود.

وی از ترمیم، بهسازی و نوسازی آسفالت کمربندی شمالی این شهر خبر داد و گفت: با توجه به حجم بالای تردد وسایل نقلیه در محور کمربندی شمالی، از شهروندان و رانندگان گرامی تقاضا می شود که در هنگام اجرای این پروژه عمرانی نهایت همکاری لازم را با عوامل اجرایی شهرداری داشته باشند تا این عملیات با حداقل زمان ممکن و با کیفیت مطلوب اجرا شود.

محمودی تصریح کرد: در راستای افزایش سرانه های ورزشی شهر اراک، عملیات احداث زمین چمن مصنوعی کوی اندیشه به مساحت دو هزار مترمربع در دستور کار منطقه سه شهرداری قرار گرفته است.

وی افزود: پس از اتمام تسطیح و زیرسازی، عملیات روکش آسفالت زمین برای نصب چمن توسط عوامل اجرایی و ماشین آلات سازمان عمران در حال انجام است.

شهردار اراک اظهار کرد: در این راستا ۱۸۵ تن آسفالت در این زمین بازی پخش و توزیع شده است.

محمودی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: چهاردهم تیرماه که به نام روز شهرداری ها و دهیاری ها نامگذاری شده فرصت مغتنمی است تا بدین وسیله ضمن تبریک این روز به تمامی شهرداران و دهیاران و همچنین کارکنان خدوم و پرتلاش شهرداری ها و دهیاری های کشور، از زحمات شبانه روزی و و خالصانه همکارانم در عرصه های مختلف شهرداری و مدیریت شهری قدردانی کنم که با تمام توان در این نهاد مردمی برای خدمت به مردم در حال تلاش و فعالیت هستند.

وی اضافه کرد: در هر شهر و روستا رابطه مستقیمی بین مردم و این نهاد اجتماعی وجود دارد و هر چه این رابطه از استحکام و دوام بیشتری برخوردار باشد به نفع مردم و به نفع شهرداری خواهد بود.

شهردار اراک ادامه داد: هر چه که شهرداری ها و دهیاری ها بتوانند در عرصه خدمت رسانی به مردم و عمران و آبادانی شهرها و روستاها به وظایف خود به شکل بهتری عمل کنند، بدون شک تأثیر این خدمات به صورت مستقیم متوجه مردم خواهد بود، البته تحقق این مهم نیز در گرو همکاری مردم و همکاری بین دستگاهی است.

محمودی اظهار کرد: فردا بزرگترین رخداد سیاسی کشور را پیش رو داریم و جایگاه حضور و مشارکت آگاهانه و مسئولانه مردم بسیار تعیین کننده و نقش آفرین است و می تواند ضمن خنثی کردن توطئه های آشکار و پنهان دشمنان، تقویت وحدت ملی را به دنبال داشته باشد.

وی ادامه داد: از تمامی اقشار مردم به ویژه همکاران پرتلاش شهرداری اراک دعوت می کنم تا برای انتخاب فرد اصلح به عنوان رئیس جمهور آینده کشور، در پانزدهم تیر ماه حضوری پرشور و فعال داشته باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.