بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

ثبت نام رانندگان متقاضی سرویس مدارس در اراک آغاز شد

براساس تعداد خودروها و متقاضیان، تخصیص سرویس به دانش آموزان انجام می شود.

ثبت نام رانندگان متقاضی سرویس مدارس در اراک آغاز شد
تین نیوز

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری، از آغاز ثبت نام رانندگان متقاضی سرویس مدارس در اراک خبر داد و گفت: براساس تعداد خودروها و متقاضیان، تخصیص سرویس به دانش آموزان انجام می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محمد حسین ساده وند افزود: متقاضیان و اولیای دانش آموزان دریافت سرویس مدرسه باید به سامانه سپند مراجعه کرده و مشخصات خود را وارد و رانندگان متقاضی سرویس هم باید بوسیله شرکت های مجاز در این سامانه ثبت نام شوند و مجوز فعالیت و سرویس خود را دریافت نمایند.

ساده وند ادامه داد: زمان ثبت نام دانش آموزان از ابتدای خرداد ماه سال جاری آغاز شده و در ۲۱ تیرماه نیز به پایان رسیده و مجدداً در اواخر مرداد ماه سامانه برای ثبت نام جاماندگان از ثبت نام باز خواهد شد. اما باید توجه کرد که این مهلت احتمالا تمدید نخواهد شد و هیچ سرویسی خارج از سامانه ارائه نمی شود.

وی تصریح کرد: تاکنون در شهر اراک حدود ۱۰ هزار نفر از اولیای دانش آموزان در سامانه سپند ثبت نام نموده اند و حدود ۹ هزار دانش آموز نیز ثبت نام و ۶ هزار و ۵۰۰ نفر نیز تقاضای سرویس داشته اند.

وی اظهار کرد: آمارها حاکی از آن است که حدود یک هزار نفر از اولیای دانش آموزان هنوز فرایند ثبت نام فرزند خود را انجام نداده و یک هزار و پانصد دانش آموز نیز تاکنون تقاضای سرویس نداشته اند که جهت تکمیل درخواست سرویس، باید به سامانه سپند مراجعه کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.