بازدید سایت : ۴۴۳۴۶

تاکید دادستان بر ضرورت بهسازی ناوگان حمل و نقل شهری ساوه

باید اتوبوس های فرسوده و فاقد کولر در ناوگان اتوبوسرانی این شهر بازسازی شده و به سیستم سرمایشی تجهیز شوند.

تاکید دادستان بر ضرورت بهسازی ناوگان حمل و نقل شهری ساوه
تین نیوز

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوه بر ضرورت مرمت و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی تاکید کرد و گفت: باید اتوبوس های فرسوده و فاقد کولر در ناوگان اتوبوسرانی این شهر بازسازی شده و به سیستم سرمایشی تجهیز شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمودرضا سازنده در خصوص بازدید سرزده از پارک سوار امام خمینی(ره) ساوه افزود: برخی اتوبوس ها فاقد سیستم سرمایشی هستند و به دلیل فرسودگی نیاز به مرمت و بهسازی دارند که تذکرات لازم در خصوص بهسازی داده شد و مسئولان مدیریت شهری متعهد شدند نسبت به نوسازی ناوگان و تجهیز اتوبوس ها به سیستم سرمایشی و نصب آبسردکن در ایستگاه اتوبوسرانی اقدام کنند.

سازنده همچنین گفت: ناوگان اتوبوسرانی ساوه با میزان تقاضای جمعیت همخوانی ندارد و مدت زمان انتظار بالا جهت سوار شدن اتوبوس گلایه های مردم را به دنبال دارد.

وی بیان کرد: وضعیت فعلی ناوگان حمل و نقل عمومی از نظر تعداد اتوبوس و کیفیت ناوگان غیر قابل قبول است و به هیچ وجه شایسته شهروندان ساوجی نیست و باید راهکارهای لازم برای برطرف شدن ایرادات موجود اتخاذ شود.

شهردار ساوه گفت: این شهر با مشکلات زیرساختی زیادی مواجه است و زیرساخت های شهر ساوه به دلیل غفلت از این مهم در بخش های مختلف پاسخگوی حجم جمعیت موجود نیست.

رضا مصباحی در ادامه با بیان اینکه سازمان شهرداری ها در واگذاری اتوبوس های خریداری شده تعهد خود را انجام نداده، افزود: هم اکنون مدت زمان انتظار شهروندان در ایستگاه های اتوبوس بسیار زیاد است و مردم از این بابت گله مند هستند.

وی نیاز شهر ساوه را به اتوبوس شهری ۱۰۰ دستگاه عنوان کرد و گفت: در حال حاضر تنها ۴۰ دستگاه اتوبوس در شهر ساوه کار جابجایی شهروندان را بر عهده دارند که به هیچ وجه جوابگوی نیاز شهروندان نیست.

شهردار ساوه گفت: از مجموعه ۵۰ دستگاه اتوبوس خریداری شده در دو سال گذشته تنها ۱۳ دستگاه تحویل شده و همچنان منتظر تحویل مابقی اتوبوس ها هستیم که مجهز به سیستم سرمایشی و برخی امکانات دیگر هستند و برای تعمیر و مرمت اتوبوس های فاقد کولر نیز اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.