بازدید سایت : ۲۱۹۷۳

امروز آخرین روز ثبت درخواست سرویس مدرسه برای دانش آموزان اراکی است

امروز، دهم شهریورماه، آخرین روز ثبت درخواست سرویس دانش آموزان اراکی در سامانه سپند است.

امروز آخرین روز ثبت درخواست سرویس مدرسه برای دانش آموزان اراکی است
تین نیوز

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گفت: امروز، دهم شهریورماه، آخرین روز ثبت درخواست سرویس دانش آموزان اراکی در سامانه سپند است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمدحسین ساده وند با اشاره به مصوبه هیئت وزیران درخصوص واگذاری انجام تمام امور مربوط به سرویس دانش آموزی به شهرداری ها اظهار کرد: ثبت نام سرویس مدارس از طریق سامانه سپند انجام می گیرد و امروز آخرین روز ثبت درخواست سرویس دانش آموزان اراکی در سامانه سپند است. 

ساده وند با تاکید بر اینکه خدمات سرویس مدارس تنها از طریق سامانه سپند ارائه می شود، گفت: اطلاعات مربوط به رانندگان خودروها و مسیرهای سرویس مدارس در این سامانه ثبت شه است. 

وی از اخذ مجوز توسط ۱۰ شرکت جهت ارائه این خدمات گفت: رانندگان سرویس مدارس از طریق شرکت های مجاز درخواست خود را در این سامانه ثبت و مجوز فعالیت خود را از طریق این سامانه دریافت می کنند. 

وی اضافه کرد: مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکلی، موضوع را به اداره بازرسی شهرداری اراک اعلام کنند. همچنین به محض اینکه مراجعه مردم به شرکت ها آغاز شود، چگونگی ثبت شکایات مردمی را اطلاع رسانی خواهیم کرد. 

ساده وند با بیان اینکه تاکنون ۱۱۶۵۰ نفر درخواست سرویس خود را ثبت کرده اند، افزود: هزینه سرویس ها در سامانه سپند بارگذاری شده و بر حسب نوع ماشین و مسافت طی شده حساب می شود. 

وی با بیان اینکه بیش از ۹۹ درصد صلاحیت های رانندگان توسط شهرداری تایید شده است گفت: شهرداری صلاحیت شرکت ها و رانندگان را از طریق مراجع انتظامی، مواد مخدر و اماکن استعلام می کند که تاکنون صلاحیت ۸۸۵ راننده تایید شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.