بازدید سایت : ۵۴۸۶۹

۵ اقدام مهم راهداران برای افزایش سطح ایمنی آزادراه ساوه تهران

محمدامین شجاع مسئول اداره نگهداری آزادراه ساوه تهران از تلاش بی وقفه راهداران و پیمانکاران بخش خصوصی برای افزایش سطح ایمنی در این آزادراه خبر داد.

۵ اقدام مهم راهداران برای افزایش سطح ایمنی آزادراه ساوه تهران
تین نیوز |

مسئول اداره نگهداری آزادراه ساوه تهران از نصب ۴۰۰ عدد تابلوی مسیرنما در ۴۰ کیلومتر از آزادراه ساوه تهران، پاکسازی حریم راه و تنظیم شیب شیروانی در بخشی از این محور، احداث یک پارکینگ خاکی و نصب علائم هشداردهنده در پل آزادراه غدیر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدامین شجاع مسئول اداره نگهداری آزادراه ساوه تهران از تلاش بی وقفه راهداران و پیمانکاران بخش خصوصی برای افزایش سطح ایمنی در این آزادراه خبر داد و گفت: ۴۰۰ عدد تابلوی مسیرنمای فایبرگلاس در ۴۰ کیلومتر از لاین شرقی آزادراه نصب شد.

شجاع تصریح کرد: برای اجرای این طرح که دو ماه به طول انجامید، اعتباری برابر با دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

پاکسازی حریم راه، رفع افتادگی شانه خاکی، شانه سازی و تنظیم شیب شیروانی از کیلومتر ۵۵ تا ۶۰ این محور از دیگر اقداماتی است که به گفته شجاع، طی ماه های اخیر انجام شده است.

مسئول اداره نگهداری آزادراه ساوه تهران از احداث یک پارکینگ خاکی به وسعت پنج هزار مترمربع در کیلومتر ۲۰ محدوده گردنه رنگرز نیز خبر داد و افزود: پل آزادراه غدیر نیز با نصب علائم هشداردهنده، آشکارسازی و ایمن سازی شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.