بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

◄ سقوط 500 تومانی نرخ ارز پس از تصمیم جدید دولت + جدول قیمت‌ها

به دنبال تصمیم ارزی که در جلسه روز گذشته هیات دولت گرفته شد نرخ دلار در بازار آزاد با حدود 500 تومان کاهش به هشت هزار و 500 تومان رسید.

سقوط 500 تومانی نرخ ارز پس از تصمیم جدید دولت + جدول قیمت‌ها
تین نیوز

به دنبال تصمیم ارزی که در جلسه روز گذشته هیات دولت گرفته شد نرخ دلار  در بازار آزاد با حدود 500 تومان کاهش به هشت هزار و 500 تومان رسید.

به گزارش تین‌نیوز، در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه امامی با حدود 175 هزار تومان کاهش به دو میلیون و 801 هزار تومان رسید  و یورو با 6.25 درصد کاهش نسبت به روز گذشته به 9 هزار و 925 تومان رسید.

پس از تصمیم ارزی دولت مبنی بر انجام معاملات ارزی میان واردکنندگان و صادرکنندگان با نرخ توافقی، بازار آزاد سکه و ارز  به این موضوع واکنش نشان داد.

بر این اساس قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی،نیم‌سکه، ربع‌سکه و سکه گرمی بدون تغییر نسبت به روز گذشته به ترتیب دو میلیون و 750 هزار تومان، یک‌میلیون و 470 هزار تومان، 785 هزار تومان و 423 هزار تومان معامله شد.

3 تیر

در بازار امروز ارز نیز نرخ بیشتر ارزها با کاهش روبرو بود. پوند انگلیس به یازده هزار و 264 تومان، درهم امارات به دو هزار و 317 تومان، لیر ترکیه به یک هزار و 823 تومان، یوان چین به یک هزار رو سیصد تومان ، دلار استرالیا به شش هزار و سیصد تومان، روپیه به  یک هزار و 250 تومان رسید.

3 تیر

این در حالی است که نرخ دلار مبادله‌ای با دو درصد افزایش به چهار هزار 252 توامن و نرخ ارز در بازار آزاد  تقریباً با 500 تومان کاهش به 8500 تومان رسید.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.