بازدید سایت : ۲۲۵۶۷

رتبه برتر سازمان هواشناسی در ارزیابی ۱۰۰ دستگاه اجرایی کشور

سازمان هواشناسی کشور توانست در فرایند ارزیابی بیش از ۱۰۰ دستگاه اجرایی کشور در نوزدهمین جشنواره شهید رجایی با کسب بالاترین امتیاز در گروه «عمومی، امنیتی و قضایی» دستگاه برگزیده شود.

رتبه برتر سازمان هواشناسی در ارزیابی ۱۰۰ دستگاه اجرایی کشور
تین نیوز

رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: سازمان هواشناسی کشور توانست در فرایند ارزیابی بیش از ۱۰۰ دستگاه اجرایی کشور در نوزدهمین جشنواره شهید رجایی با کسب بالاترین امتیاز در گروه «عمومی، امنیتی و قضایی» دستگاه برگزیده شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان هواشناسی کشور، سحر تاج بخش مسلمان، رئیس سازمان هواشناسی کشور با بیان این که سازمان هواشناسی کشور توانست در فرایند ارزیابی بیش از ۱۰۰ دستگاه اجرایی کشور در نوزدهمین جشنواره شهید رجایی با کسب بالاترین امتیاز در گروه «عمومی، امنیتی و قضایی» دستگاه برگزیده شود، اظهار کرد: در گروه اصلی جشنواره بیش از ۱۰۰ دستگاه اجرایی حضور داشتند که در نهایت هشت دستگاه با کسب بالاترین امتیاز در بخش های تخصصی برگزیده شدند.

تاج بخش مسلمان افزود: سازمان هواشناسی کشور در گروه «عمومی، امنیتی و قضایی» در رقابت با ۱۳ دستگاه اجرایی توانست با کسب بالاترین امتیاز، عنوان دستگاه برگزیده را کسب کند.

وی ادامه داد: این نخستین بار از زمان برگزاری جشنواره شهید رجایی است که سازمان هواشناسی کشور دستگاه برگزیده می شود.

تاج بخش مسلمان گفت: سازمان هواشناسی کشور به عنوان یک دستگاه حاکمیتی و خدمات رسان، متولی پایش و پیش بینی وضع هوای کشور است که در سال های اخیر شاخص های توسعه در آن ارتقا یافته است.

وی ادامه داد: از جمله این شاخص ها می توان به افزایش صحت پیش بینی ها، افزایش میزان اعتماد به صحت پیش بینی ها، افزایش توان پردازش داده، افزایش زیرساخت های هواشناسی و... اشاره کرد.

رئیس سازمان هواشناسی کشور درباره سایر دستگاه های برگزیده در این جشنواره گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی، در گروه های «فرهنگی، علمی و آموزشی» سازمان سنجش و آموزش کشور، «مالی و اقتصادی» گمرک جمهوری اسلامی ایران، «زیربنایی و توسعه زیرساخت ها» شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور، «زیربنایی و توسعه زیرساخت» سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و در گروه «تولیدی» شرکت ایمیدرو، برگزیده شدند.

تاج بخش مسلمان ادامه داد: درعین حال وزارتخانه های «نفت و نیرو» نیز به عنوان دستگاه های برگزیده در بین وزارتخانه ها و سازمان های مستقل زیرمجموعه دولت معرفی شدند.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف برگزاری جشنواره شهید رجایی «شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی و نهادینه کردن فرهنگ ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه های اجرایی در سطوح مختلف» عنوان شده است.

رتبه برتر سازمان هواشناسی

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.