بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

◄ تمدید مجوز کارگاه های تعمیر و ساخت شناور در بنادر غرب هرمزگان

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان از تمدید مجوز تاسیس و ساخت طرح توسعه کارگاه های تعمیر و ساخت شناور در بنادر غرب استان خبر داد.

تمدید مجوز کارگاه های تعمیر و ساخت شناور در بنادر غرب هرمزگان
تین نیوز

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان از تمدید مجوز تاسیس و ساخت طرح توسعه کارگاه های تعمیر و ساخت شناور در بنادر غرب استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان؛ "مرتضی سالاری" روز دوشنبه هفتم اردیبهشت ماه سال جاری اظهار داشت : در راستای سیاست های کلی توسعه دریا محور ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و اجرای بند 22 ماده 3 آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی، مجوز کارگاه تعمیر و ساخت شناور در بنادر و دریانوردی بندرلنگه به مدت یکسال تمدید و مجوز آن به مدیرعامل شرکت مربوطه تحویل شد.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر راهبرد مردمی سازی اقتصاد دریا محور گفت : فعالان حوزه دریایی با شناسایی ظرفیت های بومی محلی و استفاده حداکثری بهره برداران از توانمندی های بومی کشور در راستای توسعه فعالیت های خود که در نهایت منجر به توسعه دریامحور خواهد شد، استفاده کنند.

مدیر بنادر غرب هرمزگان افزود : مطابق بند یاد شده اجازه تاسیس و ساخت هرگونه سازه و تاسیسات دریایی در دریاها و رودخانه های قابل کشتیرانی با داشتن حق نظارت در دوران بهره برداری از وظایف سازمان بنادر و دریانوردی بوده و با سازه های بدون مجوز مطابق تبصره الحاقی به بند فوق مصوب مجلس شورای اسلامی از طریق مراجع قضایی برخورد خواهد شد.

سالاری با بیان اینکه همچنین صدور مجوزهای مربوطه بدون هرگونه هزینه برای متقاضی است، خاطرنشان کرد: متقاضیان دریافت مجوز تاسیس، ساخت و بهره برداری از سازه های دریایی می توانند با مراجعه به سایت SM.PMO.IR از فرآیند صدور مجوزهای یادشده توسط سازمان بنادر و دریانوردی آگاه شوند.

وی اضافه کرد: متقاضیان بخش خصوصی نیز می توانند از طریق سایت MOJAVEZ.IR درخواست خود را ارسال و اگر ارگان های دولتی متقاضی صدور مجوز هستند نیز می توانند از طریق درگاه واحد خدمات الکترونیک سازمان بنادر و دریانوردی به آدرس SP.PMO.IR مراجعه و مراحل ثبت نام را انجام دهند.

سالاری یادآور شد: بنادر غرب هرمزگان آماده هرگونه همکاری در راستای پیشبرد اهداف نظام و سیاست های ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب در زمینه خدمات رسانی به سرمایه گذاران است؛ زیرا افزایش سرمایه گذاری در این بندر، توسعه امکانات و زیرساخت های بندری، تولید سرمایه و ایجاد اشتغال بیشتر را برای شهرستان به دنبال دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.