بازدید سایت : ۳۶۲۵۹

آمار پروازهای هفتگی قشم تا ۲۰۰ پرواز در هفته افزایش می یابد

با خنک تر شدن هوای جزیره در ماه های آتی و افزایش تقاضا برای مسافرت به جزیره، آمار پروازهای هفتگی قشم تا ۲۰۰ پرواز در هفته افزایش خواهد یافت.

آمار پروازهای هفتگی قشم تا ۲۰۰ پرواز در هفته افزایش می یابد
تین نیوز |

مدیرکل فرودگاه بین المللی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با خنک تر شدن هوای جزیره در ماه های آتی و افزایش تقاضا برای مسافرت به جزیره، آمار پروازهای هفتگی قشم تا ۲۰۰ پرواز در هفته افزایش خواهد یافت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، ناصر رجبی مدیرکل فرودگاه بین المللی سازمان منطقه آزاد قشم، با بیان این مطلب اظهار داشت: هم اینک هر هفته ۹۰ پرواز رفت و برگشت در فرودگاه جزیره جهانی قشم انجام می شود که با خنک تر شدن هوا ، شاهد رشد چشمگیر پروازها خواهیم بود.

رجبی افزود: از آبان ماه امسال علاوه بر انجام پرواز از مسیرهای تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، کرمانشاه و پرواز بین المللی از دُبی، تردد پروازی از ساری و رشت به قشم نیز رشد خواهد داشت.

به گفته مدیرکل فرودگاه بین المللی سازمان منطقه آزاد قشم، پیگیری برای برقراری خط پروازی در مسیر تبریز به قشم و بلعکس هم در دست اقدام است.

وی همچنین از ایران ایر، معراج، قشم ایر، سپهران، کاسپین، فلای پرشیا، آوا ایر، پارس ایر، آساجت و چابهار به عنوان ۹ شرکت هواپیمایی نام برد که به علاقمتدان سفر به جزیره جهانی قشم، خدمات پروازی ارائه می دهند.

جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس با ظرفیت های مهم گردشگری طبیعی، پیوسته مورد توجه علاقمندان داخلی و خارجی بوده و مردم مهربان این جزیره در نیمه دوم هر سال به ویژه تعطیلات نوروزی، میزبان انبوه گردشگران و میهمانان هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.