بازدید سایت : ۳۸۸۷۶

متقاضیان ساخت شناورهای مسافربری تسهیلات دریافت می کنند

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از ارائه تسهیلات کمیته وجوه اداره شده به متقاضیان ساخت شناورهای مسافربری در این استان خبرداد.

متقاضیان ساخت شناورهای مسافربری تسهیلات دریافت می کنند
تین نیوز |

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از ارائه تسهیلات کمیته وجوه اداره شده به متقاضیان ساخت شناورهای مسافربری در این استان خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، حسین عباس نژاد اظهار کرد: سازمان بنادر و دریانوردی به متقاضیانی که تمایل به سرمایه گذاری در حوزه مسافرت های دریایی از طریق ساخت شناور مسافری با استفاده از ظرفیت های داخلی دارند، نسبت به اعطای تسهیلات کمیته وجوه اداره شده اقدام کند.

عباس نژاد ادامه داد: این اقدام در راستای سیاست گذاری انجام شده در خصوص اعطای تسهیلات کمیته وجوه اداره شده به متقاضیان ساخت شناورهای مسافری به منظور تقویت و نوسازی ناوگان مسافری دریایی و در راستای پیشگیری از بروز سوانح دریایی و ارتقای ایمنی مسافرت های دریایی انجام می گیرد.

وی یادآور شد: سازمان بنادر در راستای ساخت شناورهای مسافری در مجتمع های کشتی سازی داخلی از محل کمیته وجوه اداره شده خود و بار رعایت تمامی شرایط و ضوابط مقرر برای این موضوع، تسهیلات متناسب اعطا کند.

عباس نژاد مالکان شناورهای مسافری اعم از خطوط کشتیرانی، فعالان حوزه مسافرت های دریایی، تعاونی های شناورهای مسافری و سرمایه گذاران عمومی که واجد تجربه فعالیت در حوزه دریایی هستند با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی سازمان به آدرس: SP.PMO.IR ضمن اطلاع از شرایط و ضوابط، نسبت به ثبت نام و بارگذاری اسناد و مدارک مربوطه، اقدام کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.